אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התאחדות סוכני הנסיעות זועמת: טורקיש גובה דמי ביטול מנוסעים ישראלים צילום: בלומברג

התאחדות סוכני הנסיעות זועמת: טורקיש גובה דמי ביטול מנוסעים ישראלים

מנכ"ל ההתאחדות פנה למנכ"ל חברת התעופה הטורקית בישראל, בדרישה שלא לגבות דמי ביטול מנוסעים ישראלים שביטלו טיסות בעקבות המתיחות בין המדינות

10.06.2010, 14:35 | יסמין גיל

תחת הכותרת 'מדיניותה הבלתי סבירה של טורקיש איירליינס בגביית דמי ביטול מהקהל הישראלי', פנה היום (ה') מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, למנכ"ל חברת התעופה טורקיש איירליינס בישראל, פתיח דוגאן, בדרישה שלא לגבות דמי ביטול מנוסעים ישראלים שביטלו נסיעותיהם בשבועיים האחרונים, בשל "הנסיבות המיוחדות" שנוצרו בין המדינות.

"התלונות המגיעות להתאחדות מלקוחות שהזמינו כרטיסים בחברתכם באמצעות סוכני נסיעות, הולכות ומתרבות מיום ליום", כתב פתאל, "מהן עולה כי טורקיש מתעקשת לגבות דמי ביטול מלאים מאזרחים ישראלים המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה, בעקבות אזהרת המטה ללוחמה בטרור לצמצום הביקורים בטורקיה, והיחס העוין לו זוכים ישראלים המבקרים לאחרונה בארצכם".

"אנו סבורים כי הנסיבות המיוחדות הקיימות בין שתי המדינות", ממשיך פתאל, "היו אמורות לגרום לטורקיש לפעול ביתר רגישות וביתר הגיון, המתבקשים מהמצב הפוליטי שנוצר. אנו מקווים כי יחסכם לנוסעים הישראלים המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה והתעקשותכם לגרום להם נזק כלכלי, אינם נובעים מ'רוח המפקד' הנושבת מאנקרה".

מירי הורביץ, משירות הלקוחות של טורקיש איירליינס, מסרה בתגובה: "לפני כל הפניות של ההתאחדות כבר פנינו למטה החברה באיסטנבול, לקבל אישור מיוחד שלא לגבות דמי ביטול. טרם קיבלנו את האישור וזה עדיין בטיפול".

תגיות