אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופר-פארם נכנסת לראשונה לתחום התרופות במרשם צילום: אלדד מאסטרו

סופר-פארם נכנסת לראשונה לתחום התרופות במרשם

תשווק תחת המותג לייף גלולות למניעת הריון, אותן תייצר עבורה חברת טבע. המוצר ישווק בבתי מרקחת פרטיים אך ללא הלוגו של לייף

13.06.2010, 12:33 | אורנה יפת

רשת סופר-פארם נכנסת לתחום התרופות במרשם, תחת המותג לייף. לראשונה, משיקה הרשת גלולות למניעת היריון, מוצר שנמכר רק עם מרשם רופא. עד כה פעלה הרשת בתחום התרופות ללא מרשם עם המותג לייף. את הגלולות תייצר עבור הרשת חברת טבע ישראל והן ישווקו תחת השם "שלי" ו"אמילי", גלולות בעלות פרופיל הורמונאלי נמוך.

טבע תשווק את המוצר גם בבתי מרקחת פרטיים אך ללא הלוגו של לייף. עבור טבע מדובר בהרחבה של תחום בריאות האשה. לחברה יחידה עסקית שמתמחה בבריאות האשה, ובעיקר במוצרים למניעת הריון. פעילות זאת הינה חלק מרכישה של חברת BARR פרמצבטיקה, שנרכשה על ידי טבע בשנת 2008 תמורת 7.5 מיליארד דולר.

הגלולות יימכרו בסופר פארם במחיר של 25 שקלים לחפיסה, מחיר הנמוך בכ-15% מהמחיר הממוצע של גלולות למניעת הריון. אמנם מדובר בכניסה ראשונה של הרשת לתחום התרופות במרשם, אך הרשת איננה מתכוונת להפוך לשחקן משמעותי בתחום התרופות במרשם, שכן מדובר בשוק מסובסד שנשלט על ידי קופות החולים, ואינו נחשב לשוק רווחי. יחד עם זאת, השקה מסוג זה עוזרת לרשת למצב את המותג הפרטי שלה כשחקן בתחום הבריאות.

לדברי ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "לאחר שנים בהן פועל המותג לייף בהצלחה בתחום התרופות ללא מרשם חשנו שהוא זוכה לאמון הצרכנים, ואנו בטוחים בכניסתנו לתחום תרופות המרשם".

תגיות