אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הישראלים הבריקו בניו יורק

הישראלים הבריקו בניו יורק

משרדי פרסום ישראליים זכו בעשר מדליות בפסטיבל ניו יורק 2010 - מספר שיא. שלמור אבנון עמיחי מוביל את רשימת הזכיות עם שש מדליות

14.06.2010, 09:50 | מיכל תוסייה כהן

משרדי פרסום ישראליים זכו בעשר מדליות בפסטיבל ניו יורק 2010 - מספר שיא של זכיות ישראליות. משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי מוביל את רשימת הזכיות עם שש מדליות. משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי, גראוויטי ריינו, מקאן אריקסון ושמעוני פינקלשטיין זכו כל אחד במדליה אחת.

שלמור אבנון עמיחי קטף שלוש מדליות זהב, מדליית כסף אחת ושתי מדליות ארד. שתי מדליות זהב ומדליית כסף ניתנו למשרד על פרויקט SDIA, הקמפיין השנתי ליום האיידס הבינלאומי שהופק בהתנדבות עבור הוועד למלחמה באיידס. את מדליית הזהב השלישית קיבל המשרד על קמפיין דפי זהב בקטגוריית שילוט חוצות. במדליית הכסף זכו שמעוני פינקלשטיין על הקמפיין "חבל תלייה" לעמותת אדם לאדם שזכה בקטגוריית הפרינט, וגראוויטי ריינו בקטגוריית ארט וטכניקה על קמפיין "עולם אחר" לפלאפון. במדליית הארד זכו באומן בר ריבנאי בקטגוריית הרדיו על התשדיר "מתחמם בתוך שלוש שניות" לסירי טפאל, ומקאן אריקסון זכו בקטגוריית הדיגיטל והאינטראקטיב על קמפיין "Yes שופטים".

השנה התחרו בפסטיבל ניו יורק שבעה משרדי פרסום ישראליים עם 20 פרסומות בקטגוריות שונות. זו השנה ה־53 של הפסטיבל, והשתתפו בו יותר מ־60 מדינות.

תגיות