אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Piz Buin בוחן ירידה מהארץ צילום: דודו בכר

Piz Buin בוחן ירידה מהארץ

מותג ההגנה מהשמש עשוי לצאת מישראל לאחר שכבש נתח שוק של 2% בלבד

16.06.2010, 08:58 | אורנה יפת

שנה לאחר שהושק מחדש עשוי מותג ההגנה מפני השמש Piz Buin לצאת שוב מישראל. ל"כלכליסט" נודע, כי חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון בוחנת את המשך השיווק של המוצר לאחר שהצליח לתפוס נתח של 2% בלבד מהשוק.

נוכחותו של המותג השוויצרי על המדפים הידלדלה מאוד לאחרונה, עד שבחלק מנקודות המכירה הוא לא משווק כלל. לדברי גורמים בענף הקמעונאות, החברה לא מתכוונת לחדש את המלאי. מהלך זה בא בעיתוי של תחילת הקיץ, אז נקנים מוצרים להגנה מפני השמש.

ג'ונסון אנד ג'ונסון השיקה בישראל מחדש את Piz Buin לפני כשנה. בגלגולו הנוכחי הושקו בארץ עשרה מוצרים במותג Piz Buin שכוללים מוצרי הגנה מפני השמש ותכשירים לאחר החשיפה לשמש. שוק מוצרי ההגנה מפני השמש מגלגל כ־60 מיליון שקל בשנה. המוצרים נמכרים ברשתות הפארם, רשתות שיווק, בתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים, כאשר המכירות בסופר־פארם בלבד מהוות 40% מהשוק.

על פי נתוני נילסן, במונחים כספיים, ל־Piz Buin נתח שוק של 2% בלבד. מחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון ישראל נמסר: "החברה תמשיך לשווק בישראל את מותג קרמי ההגנה Piz Buin. שטחי המדף מוקצים על ידי הרשתות ואינם נתונים להחלטת הספקים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות