אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בנק יהב מרחיב את מועדון הצרכנות צילום: אביגיל עוזי

בנק יהב מרחיב את מועדון הצרכנות

חתם על הסכם עם ישראכרט להרחבת מועדון הצרכנות "נכון"

16.06.2010, 10:39 | מיכל תוסייה כהן

מועדון הצרכנות של בנק יהב מתרחב: קבוצת ישראכרט והסתדרות עובדי המדינה חתמו ביום חמישי שעבר עם בנק יהב על הסכם שיתוף פעולה להרחבת מועדון הצרכנות "נכון".

במסגרת ההסכם, לקוחות בנק יהב יוכלו ליהנות מהטבות המועדון, שעד כה מנה כ־55 אלף איש וכלל רק עובדי המדינה. לקוחות שיחזיקו בכרטיסי אשראי שיישאו את הלוגו של מועדון "נכון", יקבלו הנחות ברשתות צרכנות, אופנה וקמעונאות. בעתיד הקרוב מתכוון המועדון להרחיב את פעילותו גם בתחומי הדלק, הנדל"ן, התיירות ועוד. המועדון המורחב צפוי לאגד כ־200 אלף חברים. לדברי מנכ"ל בנק יהב שאול גלברד, "היעד שלנו הוא שבתוך שלוש שנים המועדון יגלגל מחזור מכירות של 10 מיליארד שקל". לדבריו, "באמצעות החיבור בין הגופים אנחנו יוצרים מועדון מוביל.  כבר מהיום הראשון תהיה לנו עוצמה שתציב אותנו בשלישייה הראשונה, עם המועדונים 'לייף סטייל' ו'חבר'".

דב קוטלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, אמר ל"כלכליסט" כי החליט לחתום על ההסכם עם יהב וההסתדרות "במסגרת החלטה אסטרטגית של ישראכרט להיות חברת האשראי של מועדוני צרכנים בישראל".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות