אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הברנז'ה הישראלית נוחתת בקאן

הברנז'ה הישראלית נוחתת בקאן

עשרות נציגים מתעשיית הפרסום הישראלית ינחתו בפסטיבל הפרסום ה־57 בקאן, והם בהחלט מקווים להעמיס פסלונים במזוודות

20.06.2010, 10:08 | אלון הוכדורף וגבי אטל

הבוקר יוצא לדרך פסטיבל קאן ה־57 במספר, ומהצצה בלו"ז המצגות והדוברים, נראה שהולך להיות מעניין. פסטיבל הפרסום הראשון נערך ב־1954 בעיר ונציה שבאיטליה, והיו שם 187 סרטי פרסום מ־14 מדינות. השנה הוגשו 24,242 עבודות מ־90 מדינות במגוון קטגוריות: תשדירי טלוויזיה, שילוט חוצות, מדיה דיגיטלית ועוד.

בשנה שעברה הוגשו 22,652 עבודות - כך שמדובר בעלייה של כ־7% השנה.

מספר העבודות שהוגשו בקטגוריית יחסי הציבור גדל השנה ב־32%, ובקטגוריית קידום המכירות גדל מספרן ב־42% בהשוואה ל־2009. אין ספק שלשופטים שהגיעו לקאן לפני כשבוע חיכתה עבודה מתישה בסינון העבודות לבחירת הזוכים.

בין הדוברים הידועים שבהם נצפה השבוע ניתן למנות את מרק צוקרברג הצעיר, המייסד והמנכ"ל של פייסבוק, שידבר על האימפקט האדיר של האתר שלו על הצרכנים והמפרסמים בעולם.

מוריס לוי, היו"ר והמנכ"ל של פובליסיס גרופ מדיה, יארח את בוב מק־דונלד, הנשיא והמנכ"ל העולמי של תאגיד הענק פרוקטר אנד גאמבל ונציגים בכירים של מיקרוסופט וגוגל העולמית. אורח נוסף הוא ג'יו טריפודי, מי שאחראי לכל מהלכי השיווק של חברת קוקה־קולה העולמית. טריפודי יסקור את המהלך המרשים של קוקה־קולה במונדיאל 2010 ויסביר איך הצליח לסנכרן את אגרוף השיווק במהלך החודש האחרון בפריסה גיאוגרפית של 160 מדינות.

מחר בערב, יום שני, יתקיים טקס הבכורה של הענקת פסלוני האריה, ובו נצפה בפיינליסטים ובזוכים בקטגוריית יחסי הציבור, קידום מכירות ופרסום ישיר. הטקס עצמו יתקיים ממש באותו אולם שבו העניקו לפני כחודש את הפרסים לסרט השנה בפסטיבל הסרטים של קאן 2010.

השטיח האדום נשאר במקומו, אלא שבמקום שחקני קולנוע ובמאים צועדים עליו אנשי פרסום, מפרסמים ואנשי מדיה.

הפסטיבל עתיד להסתיים בשבת בערב בחלוקת הפסלונים לתשדיר השנה, קטגוריית אריה הטיטניום והקמפיין האינטגרטיבי. בסיום הטקס תחל מסיבת גאלה מרובת משתתפים מעונבים בפפיונים, על חופה הקסום של הטיילת בקאן.

כאמור, יהיה שבוע מרתק, ולא נותר לנו אלא לאחל לחברינו נציגי ענף השיווק, הפרסום, המדיה, יחסי הציבור וקידום המכירות בהצלחה ושנשכיל גם השנה להביא כמה פסלונים בדמות האריה אל חוף המבטחים של ארצנו. לתפארת הברנז'ה המקומית כמובן.

הכותבים הם מנכ"לי זניט מדיה

תגיות