אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הקרב על החומוס: בנאי נגד נרקיס צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

הקרב על החומוס: בנאי נגד נרקיס

משפחת בנאי תקבל חצי מיליון שקל עבור ההשתתפות בפרסומות החומוס של שטראוס

21.06.2010, 12:25 | רון גרנות

הפרסומת החדשה לסדרת הסלטים אחלה של חברת שטראוס, בכיכובם של בני משפחת בנאי, תעלה הערב. עבור השתתפותם בקמפיין יקבלו גברי בנאי ושני בניו המוזיקאים אורי ובועז סכום כולל של כחצי מיליון שקל. לדברי מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות בשטראוס מיכל איתן, "המוצר מוביל בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת הסיסמה 'לאכול טוב, לאכול אחלה' וכחלק מהמהלך השיווקי נבחרה משפחת בנאי, העונה לתואר המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, כליהוק האולטימטיבי". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור־אבנון־עמיחי.

המותג המתחרה של שטראוס בשוק - סלטי צבר של חברת אסם - יצא לאחרונה בקמפיין דומה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, כחלק ממהלך אסטרטגי שיווקי חדש לסדרת סלטי החומוס. באסם ליהקו לעמדת הפרזנטור את הזמר ליאור נרקיס שחבר לפרזנטור הוותיק ז'ק כהן. עבור הקמפיין קיבל נרקיס כ־250 אלף שקל בחוזה התקשרות לשישה שבועות בלבד. בניגוד לקמפיין של שטראוס, שיעלה בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט לצד קידום מכירות בבתים ובנקודות המכירה, הקמפיין של סלטי צבר הופיע במדיום טלוויזיוני בלבד לזמן קצר. בשבועות הקרובים תחזור הפרסומת לאקרנים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות