אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
8 אריות למשרדי פרסום ישראליים בפסטיבל הפרסום בקאן

8 אריות למשרדי פרסום ישראליים בפסטיבל הפרסום בקאן

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי זכה ב-4 אריות, משרד אדלר חומסקי ורשבסקי זכה ב-3 אריות ומשרד באומן בר ריבנאי זכו באריה אחד

23.06.2010, 17:46 | מיכל תוסייה כהן

למרות יחסי הציבור הגרועים של ישראל בעולם בימים אלה, בפסטיבל הפרסום בקאן ישראל דווקא מככבת לטובה: 8 אריות הינם הקציר הישראלי בפסטיבל הפרסום החשוב בעולם. משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי זכה ב-4 אריות - 1 זהב, 1 כסף ו-2 ברונזה, אדלר חומסקי ורשבסקי זכו ב-3 אריות ברונזה ובאומן בר ריבנאי זכו באריה ברונזה אחד.

שלמור אבנון עמיחי זכו באריה הזהב בקטגוריית הרדיו, בזכות הקמפיין שיצרו לוועדה למלחמה באיידס שנקרא SDIA (היפוך אותיות של המילה AIDS). כמו כן, זכו באריה הכסף על המוזיקה בקמפיין. זוהי הזכייה הראשונה לישראל אי פעם בקטגוריית הרדיו.

על קמפיין זה זכו שלמור אבנון עמיחי גם באריה ברונזה בקטגוריית מדיה. המשרד זכה באריה ברונזה נוסף, גם כן בקטגוריית מדיה, על הקמפיין למותג "אלמקס" של חברת טבע. גדעון עמיחי, מבעלי החברה, אמר ל"כלכליסט" "זה הישג מדהים מבחינתנו. אין ספק שאני מתרגש".

אדלר חומסקי ורשבסקי קיבלו את הפרסים על קטגוריית הפרינט (מודעה בעיתון) היוקרתית, על שלוש מודעות שונות במסגרת קמפיין "צבר תיירות". המנכ"ל המשותף, אמיר גיא, אמר בעקבות הזכייה:  "אני מאוד מתרגש. זו קטגוריה מאוד יוקרתית ביחס לאחרות וקשה לזכות בה, מה שהופך את הזכייה להישג גדול".

באומן בר ריבנאי זכו באריה ברונזה בקטגוריית המדיה על קמפיין שיצרו בהתנדבות לעמותת "בקול" לכבדי שמיעה שנקרא "הבועה". זהו האריה הראשון אי פעם בו המשרד זכה מאז שהוקם.

לדברי סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי, יורם לוי, "זו הרגשה מדהימה לזכות בכזה פרס. מיותר לומר שזהו פסטיבל הפרסום החשוב, וזכינו בפרס מתוך אלפי עבודות מכל רחבי העולם".

תגיות