אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת אקססורייז מתרחבת ועוברת מיתוג מחדש צילום: תמר מצפי

רשת אקססורייז מתרחבת ועוברת מיתוג מחדש

הרשת תיקרא מעתה "אקססורייז לונדון". כמו כן ייפתחו השבוע 3 סניפים חדשים בהשקעה של 4 מיליון שקל

23.06.2010, 09:46 | מיכל תוסייה כהן

רשת אקססורייז מתרחבת ועוברת מיתוג מחדש: החל מהשבוע תיקרא הרשת "אקססורייז לונדון". במהלך המיתוג הושקעו 250 אלף שקל. כמו כן ייפתחו השבוע שלושה סניפים חדשים של הרשת בקניון עזריאלי, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה ובקניון סינמול בחיפה בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל.

רשת אקססורייז מגלגלת היום מחזור מכירות של 40 מיליון שקל ומונה 16 סניפים. לדברי יו"ר הרשת, יעל פישמן, "תוך שלוש שנים הרשת תתרחב עוד עד לכ-30 סניפים, מהלך זה יגדיל את מחזור המכירות של הרשת לכ-70 מיליון שקל".

במהלך שנת 2010 נפתחו 7 סניפים חדשים של הרשת, אשר הכפילו את מחזור המכירות שלה תוך חצי שנה. לדברי פישמן, "ההתפתחות המהירה מגיעה מהאמונה שלי ביכולת שלה. אני רואה את המשיכה של האנשים לסניפים וזה די מדהים. נוכל לגדול בעתיד גם מעבר ל-30 סניפים".

אייל פישמן, בנו של אליעזר פישמן, ואשתו יעל רכשו את הזיכיון הבלעדי להבאת המותג לארץ בעלות של כמיליון שקל בדצמבר 2007. רשת אקססורייז העולמית הוקמה בשנת 1984 על ידי חברת Monsoon, הפועלת בתחום הקמעונאות באירופה ומונה 240 חנויות באנגליה ו-1,060 חנויות ברחבי העולם. היקף המכירות של הרשת העולמית לשנת 2009 הסתכם ב-400 מיליון פאונד.

תגיות