גלידות אלדו מגיעות לאלונית
דור אלון תשקיע 250 אלף שקל בהכנסת הגלידות לחנויות הנוחות
רשת חנויות הנוחות אלונית חתמה על הסכם עם מותג הגלידות פרימיום אלדו, לייצור גלידות אישיות למכירה ברשת. חברת דור אלון תפעול, המפעילה את רשת אלונית, השקיעה במהלך רבע מיליון שקל. בחברה מעריכים כי כבר בשנה הראשונה מכירת הגלידות האישיות תתפוס כ־10% ממחזור המכירות השנתי של הגלידות ברשת, ותעמוד על כ־100 אלף שקל.
"בשוק הגלידות יש שני שחקנים מובילים, שטראוס ונסטלה, אבל חיפשנו שחקן קטן יחסית שמייצר גלידה איכותית", אמר ל"כלכליסט" מנכ"ל רשת דור אלון תפעול, עודד בלום. "אלדו זה ספק קטן, זריז, גמיש, שיכול להתאים את עצמו לצרכים שלנו בקלות. הוא התאים את עצמו לרשת אלונית יחסית מהר מבחינת דרישות הגודל, הטעמים וכדומה".
בשלב הראשון ישווקו הגלידות של אלונית ב־50 מסניפי אלונית, ולאחר מכן יופצו ל־132 סניפי הרשת. הגלידות יגיעו בחמישה טעמים שפותחו ביחד עם אלדו.
לרשת אלונית, שבשליטת איש העסקים דודי וויסמן, 111 סניפי "אלונית", 13 סניפי "אלונית בקיבוץ ובמושב" ו־8 סניפי "סופר אלונית".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה