אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטראוס מחזקת את הקו הבריאותי

שטראוס מחזקת את הקו הבריאותי

משיקה שחקן חדש בשוק היוגורטים בהשקעה של 5 מיליון שקל

27.06.2010, 12:37 | מיכל תוסייה כהן

שטראוס משיקה שחקן חדש בשוק היוגורטים: יוגורט יווני. על פי הערכות, השקיעה שטראוס במהלך כ־5 מיליון שקל. מהלך זה הוא חלק מהאסטרטגיה של מחלקת הבריאות ואיכות החיים בשטראוס להפוך את כלל המוצרים לבריאים יותר.

"החלטנו להביא את היוגורט היווני עכשיו לישראל כי זיהינו שתי מגמות צרכנות", אמר ל"כלכליסט" מנהל השיווק בחטיבת הבריאות ואיכות חיים בשטראוס, יונתן אלבום. "הראשונה היא חזרה לשורשים ואותנטיות - במקור היוגורט מגיע מאזור הבלקן. המגמה השנייה היא החזרה לטעם, שמתאימה ליוגורט היווני שיש לו טעם מאוד חזק ושונה. לשמחתנו, החיבור של שטראוס עם דנונה מאפשר לנו להביא ראשונים את החידושים בתחום היוגורטים שבמקרה הנוכחי זה היוגורט היווני, כמו שלפני כמה שנים הבאנו את המותג אקטיביה".

יש לשטראוס הערכות לגבי נתח השוק הצפוי של היוגורט החדש?

"אני מעדיף לא להיכנס למספרים", אומר אלבום, "אבל לא מדובר במוצר שהוא 'מיין סטרים' (מוצר בסיסי), אלא במוצר נישתי ונתח השוק שלו יהיה בהתאם".

חטיבת הבריאות ואיכות חיים בשטראוס, בניהולו של המנכ"ל מישל בן וייס, מנהלת בשנים האחרונות מהלך אסטרטגי ארוך טווח של הפיכת מוצריה לבריאים יותר. לפני כחודשיים השיקה שטראוס סלטי אחלה בריאותיים יותר. כמו כן, לפני כשנה החליפה שטראוס את שמן הסויה בסלטי אחלה בשמן הקנולה הבריא יותר. כמו כן, בחברה הורידו את כמות השמן שהוכנסה לתוך הסלטים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות