אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פלטפורמה חדשה תאפשר לרכוש כרטיסים למופעים בחו"ל צילום: mct

פלטפורמה חדשה תאפשר לרכוש כרטיסים למופעים בחו"ל

זו הפעם הראשונה שבה ישראלים יוכלו לרכוש כרטיסים למופעים בחו"ל דרך אתר ישראלי באופן עצמאי, ולא דרך חבילה של חברת נסיעות לחו"ל שכוללת גם טיסות ומלון

29.06.2010, 09:59 | מיכל תוסייה כהן

חברת טיקטינגו, ששיווקה עד כה כרטיסים למשחקים ולאירועי ספורט בחו"ל, פיתחה פלטפורמה חדשה שתאפשר לקנות כרטיסים ל־700 מופעים של זמרים, פסטיבלים ואופרות בחו"ל באופן ישיר.

החברה השקיעה 1.5 מיליון שקל במהלך. זו הפעם הראשונה שבה ישראלים יוכלו לרכוש כרטיסים למופעים בחו"ל דרך אתר ישראלי באופן עצמאי, ולא דרך חבילה של חברת נסיעות לחו"ל שכוללת גם טיסות ומלון.

לפי הערכת בעלי החברה ספי דונר, מכירת הכרטיסים למופעים בחו"ל תכפיל את מחזור החברה בשלוש השנים הקרובות מ־14 מיליון שקל לכ־28 מיליון שקל.

לדברי דונר, התופעה של ישראלים שנוסעים לחו"ל כדי לראות הופעות של אמנים צברה תאוצה בשנים האחרונות. "לפי הערכות, 40 אלף ישראלים נוסעים בכל שנה לאירועי ספורט בחו"ל, ו־20 אלף ישראלים הולכים לצפות במופעים ובפסטיבלים ומשלמים 180 יורו לכרטיס בממוצע", מסביר דונר.

דונר פיתח את האתר כך שיוכל לפנות גם לקהלים במדינות זרות. "היום אנחנו אתר בינלאומי שעובד גם בצרפתית, שוודית, פולנית, ובקרוב גם ברוסית וטורקית". בכל מקרה, מדגיש דונר, מדובר בכרטיסים שנרכשו מספקים שאיתם יש לחברה הסכמים נוקשים. "אסור שיקרה מצב שבו מישהו לא יוכל להיכנס למופע שאליו קנה את הכרטיס ולכן לא אעבוד עם ספק שאני לא יכול לסמוך עליו".

תגיות