אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת תחנות הדלק TEN יוצאת במהלך מיתוג חדש צילום: אלכס קולומויסקי

רשת תחנות הדלק TEN יוצאת במהלך מיתוג חדש

המהלך, בו הושקעו 6 מיליון שקל ילווה בקמפיין באמצעות משרד גורני אינטראקטיב

30.06.2010, 09:19 | מיכל תוסייה כהן

רשת תחנות הדלק TEN, בבעלות קבוצת פישמן, יוצאת במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של 6 מיליון שקל. המהלך כלל שיפוץ מחדש של התחנות ושל חנויות הנוחות, רענון של הלוגו ושילוט חדש. הוא ילווה בקמפיין באמצעות משרד גורני אינטראקטיב, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.

"רצינו לרענן את המיתוג כדי לחזק את האסטרטגיה שלנו, שבנויה ממחיר ומשירות", אמר ל"כלכליסט" מנכ"ל החברה דני בן־נר. "מה שמבדל אותנו מרשתות דלק אחרות הוא שאצלנו אין שירות עצמי בתדלוק. אנחנו מאמינים, ששירות ומחיר אטרקטיבי ברור מעלים את המכירות. מעבר לזה, הדגש שלנו הוא תחנות הדלק. מבחינתנו, חנויות הנוחות הן רק מרכז רווח נוסף".

TEN מונה 40 סניפים וסיימה את 2009 עם מחזור מכירות של כמיליארד שקל. בן־נר מספר כי היא נמצאת בקצב התפתחות של כ־10% בשנה. "המגבלה העיקרית שלנו היא קצב קבלת ההיתרים לפתיחת תחנת דלק", אמר.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
למס' 2: אפשר לדבר על איכות המוצר. אבל האם צריך?
האם אי פעם שקלת אם להכנס לסונול או לדלק או לפז בגלל איכות המוצר? ברור שלא. כי הרי הדלק מגיע מאותו המקום. אז מה זה השטויות האלה? בעצם, אם אני חושב על זה, איכות המוצר בתחנת הדלק היא השירות. ובזה אכן הם מתמקדים. וגבי הלוגו, אני יכול להסכים איתך בזה שהוא דומה ללוגו של ערוץ 10. אבל המחיר שאתה רואה הוא לכל מהלך המיתוג, כולל שיפוץ התחנות וחנויות הנוחות, שילוט חדש, והקמפיין. אין לי ספק שלא שילמו סכום עתק על עיצוב הלוגו. אז למה להיות קטנוני?
אילן , ת"א  |  30.06.10
לכל התגובות