אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ללין נכנסת לתחום מוצרי השיער בהשקעה של 4 מיליון ש'

ללין נכנסת לתחום מוצרי השיער בהשקעה של 4 מיליון ש'

לטענת הבעלים, הכניסה לתחום תגדיל את מחזור המכירות ב-15%. כמו כן מתכננת רשת הטיפוח להקים 40 מתחמי מכירה בקניונים לקראת החגים

04.07.2010, 12:29 | מיכל תוסייה כהן
רשת טיפוח הגוף ללין נכנסת לראשונה לקטגוריית מוצרי השיער ומשיקה קו מוצרים לטיפוח השיער תחת השם "Hair Affair", בהשקעה של 4 מיליון שקל. במקביל הרשת מתכננת התרחבות בחו"ל, ועד סוף שנת 2010 עומדת לפתוח 6 חנויות בסן פרנסיסקו ו אנגליה בהשקעה של כ- 6 מיליון שקל.

"נכנסנו לתחום מוצרי השיער כי המטרה שלנו היתה לתת מענה לצרכי הטיפוח של הלקוחות מכף רגל ועד ראש, אבל היה חסר לנו הראש", מספרת מירב כהן, שייסדה את רשת ללין ביחד עם רויטל לוי. "כדי להוביל את המהלך התחברנו עם כמה יצרנים של מוצרי שיער בארץ, וכל אחד מהם מייצר את מה שהוא מתמחה בו". לדבריה של כהן, הכניסה לתחום השיער תגדיל את מחזור המכירות ב- 15%. על פי הערכה זו, הכניסה לתחום מוצרי השיער תגדיל את מחזור הרשת, העומד על כ- 80 מיליון שקל, ל- 92 מליון שקל.

מנכ"ל ללין, צביקה שוומיר, הוסיף ואמר כי לקראת ראש השנה הרשת תקים 40 מתחמי מכירה בקניונים תחת השם "Laline TO GO", בהשקעה של 600 אלף שקל. המתחמים ישתרעו על שטח כולל של 400 מ"ר, בנוסף לחנויות הרשת.

רשת ללין נוסדה בשנת 2000. בינואר 2007 רכשה חברת פוקס 50% מהחברה. היום הרשת מחזיקה ב- 57 סניפים בארץ. כאמור, הרשת מתרחבת לחו"ל, ותפתח 3 חנויות באנגליה בשותפות עם חברת "ברנד אמפייר" ו- 3 חנויות בסן פרנסיסקו עם זכיין מקומי.

תגיות