אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד הפרסום לנוער teenk מתרחב לרוסיה צילום: בלומברג

משרד הפרסום לנוער teenk מתרחב לרוסיה

פותח שלוחה מקומית עם ענקית הפרסום גיימלנד בהשקעה של 300 אלף דולר. מנכ"ל המשרד: "השוק הרוסי מלא פוטנציאל ורווי הזדמנויות"

06.07.2010, 19:22 | מיכל תוסייה כהן

משרד הפרסום לנוער teenk מרחיב את פעילותו לרוסיה ופותח שלוחה מקומית עם ענקית הפרסום גיימלנד. עלות הקמת החברה ברוסיה נאמדת ב-300 אלף דולר שיושקעו על ידי teenk. במסגרת ההסכם תשכפל teenk את מתווה פעילותה בישראל לרוסיה, ותספק למפרסמים המקומיים את האפשרות להגיע למיליוני בני נוער ברחבי המדינה באמצעות עשרות אלפי "באזרים" שכבר גויסו.

"השוק הרוסי מלא פוטנציאל ורווי הזדמנויות, לכן בחרנו להתחיל את ההתרחבות דווקא שם", מסביר מנכ"ל teenk, רון שדה. לדבריו, אוכלוסיית בני הנוער ברוסיה עומדת על 15 מיליון נפש, פי 28 מהמקבילה לה בישראל, כאשר נתח השוק הפרסומי של אוכלוסיה זו ברוסיה מוערך בלמעלה ממיליארד וחצי שקל בשנה. על פי נתוני סקרים מקומיים ברוסיה, בערים המרכזיות במדינה נאמדת חדירת הרשתות החברתיות בלמעלה מ-85%.

לדברי שדה, שיתוף הפעולה עם גיימלנד נוצר בשל התמחותה בתחום המדיה. "חברת גיימלנד מחזיקה ברוסיה פלטפורמות מדיה הרלוונטיות לקהל הצעירים כמו ICQ-TV, חמישה פורטלים מרכזיים לנוער ועוד 19 מגזיני נישה און-ליין ואוף-ליין. לכן ההסכם בינינו מאפשר לנו להפוך לשחקן מרכזי ומוביל בתחום המדיה החברתית ברוסיה" .

הלקוח הראשון של החברה החדשה הוא חברת אולווייז, אחד משלושת המפרסמים הגדולים ברוסיה ובעולם. מהחברה נמסר כי היא גם נמצאת בקשר מתקדם עם מפרסמים מקומיים ובינלאומיים נוספים כגון פפסיקו, סוני אריקסון ואחרים.

תגיות