אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בזק בינלאומי ונטויז'ן יציעו תמיכה טכנית לכלל הגולשים צילום: shutterstock

בזק בינלאומי ונטויז'ן יציעו תמיכה טכנית לכלל הגולשים

בזק בינלאומי השיקה אתר תמיכה המבוסס על תוכן גולשים, ונטויז'ן תעניק תמיכה ושירותי רשת בדף הפייסבוק שלה

07.07.2010, 14:43 | גילעד נס

שתיים מספקיות האינטרנט הגדולות בישראל השיקו השבוע שירותי תמיכה טכנית גם לגולשים שאינם לקוחות החברה עצמה.

014 בזק בינלאומי השיקה מיזם בשם BSupport, אתר תמיכה טכנית שיתופעל באמצעות הגולשים עצמם. במהלך החודשים האחרונים איתרה בזק בינלאומי גולשים הנחשבים לידענים בתחומם, ורתמה אותם למהלך. בכוונת החברה ליצור את אתר התמיכה הטכנית הגדול ביותר ברשת העברית, כאשר התמיכה הטכנית תוצע בנושאי טכנולוגיה שונים, הכוללים אינטרנט, מחשבים, סלולר ותוכנה.

עם הזמן, ובהתאם למידת תרומת הידע שלהם לגולשים אחרים, יתקדמו התומכים הטכניים בדרגות באתר עצמו ויקבלו אף פרסים מבזק בינלאומי בהמלצתם של מנהלי הקהילה. מהחברה נמסר כי בהקמת המיזם והפעילות הסובבת אותו הושקעו כ-3 מיליון שקלים.

במקביל הודיעה 013 נטוויז'ן על השקת שירות חדש במסגרתו תסופק תמיכה טכנית בידי עובדי החברה, אליהם נוספו לאחרונה 50 מומחי אינטרנט נוספים. התמיכה תוצע באמצעות דף הפייסבוק של החברה, ובו יוכלו הגולשים להציג שאלות בנושאי גלישה ושירותי רשת שונים, והחברה מתחייבת להשיב לפניות בהקדם. בנוסף תציע החברה שירותים שונים באמצעות דף הפייסבוק שלה, כולל בדיקת מהירות ההורדה, בדיקת וירוסים והגדרת תיבת הדואר של לקוחות החברה. במהלך זה הושקעו, לפי הודעת החברה, כ-2 מיליון שקלים.

תגיות