אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה מזה שנתיים וחצי: הפרסום במגזינים בארה"ב צומח צילום: time.com

לראשונה מזה שנתיים וחצי: הפרסום במגזינים בארה"ב צומח

ברבעון ה-2 צמחו עמודי המודעות ב-0.8% וההכנסות עלו ל-5.2 מיליארד בהובלת תעשיית הרכב. שיפור נרשם גם במוצרים לבית והטכנ'

12.07.2010, 20:53 | סוכנויות הידיעות

היקף עמודי הפרסום במגזינים בארה"ב והכנסותיהם מפרסום עלו ברבעון השני של 2010 בעקבות התאוששות תעשיית הרכב - הצמיחה הראשונה מזה שנתיים וחצי, כך שאפשר שהתחתית בענף כבר מאחורינו.

במהלך המיתון השפל בהיקף הפרסום העלים כותרים רבים וכיווץ את אלה ששרדו. אלא שנשיאת אגוד המו"לים של ארה"ב נינה לינק אמרה היום שהמו"לים נהנים ממה שנראה כתנופה מחודשת במחצית הראשונה של השנה.

משרד המידע של המו"לים האוסף נתוני פרסום מסר היום, כי ההכנסות לרבעון השני עלו ב-5.7% לעומת השנה הקודמת לרמה של 5.21 מיליארד דולר ומספר העמודים צמח ב-0.8%. במחצית הראשונה של השנה ההכנסות גדלו ב-1.2% ואילו מספר העמודים ירד ב-4%.

ברבעון החולף בלטה לטובה תעשיית הרכב שהביאה לגידול של 28% בעמודים ו-41% בהכנסות. כמו כן נרשם שיפור במודעות לשירותי מוצרים לבית, טכנולוגיה ומזון. 130 מגזינים דיווחו על שיפור במהלך בתקופה בהשוואה ל-15 בלבד לפני שנה. 136 דיווחו על גידול בהכנסות בהשוואה ל-30 בלבד בתקופה המקבילה.

תגיות