אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הישראלי הממוצע נחשף לפרסום באינטרנט פי 15 מאשר השוויצרי"

"הישראלי הממוצע נחשף לפרסום באינטרנט פי 15 מאשר השוויצרי"

בימים אלה משיקה AOL סניף ראשון בישראל באמצעות החברה־הבת שלה, Adtech

15.07.2010, 12:43 | מאיה זיסר

בימים אלה משיקה AOL סניף ראשון בישראל באמצעות החברה־הבת שלה, Adtech, שמציעה מערכת לניהול פרסום באתרי אינטרנט. המוצר שהחברה מציעה מאפשר חיבור ל־CRM של הלקוח, ספירת חשיפות, ניהול מלאי ופרסום מפולח.

Adtech הוקמה ב־1998 ונרכשה ב־2007 על ידי AOL. ישראל היא המדינה השנייה מחוץ לארה"ב שבה החליטה החברה לפתוח סניף. Adtech מחזיקה בכ־7% מנתח השוק העולמי, והיקף הפעילות של החברה עומד על 50 מיליון דולר בשנה. עם הלקוחות הבולטים שלה נמנות Bank BskyB, Saxo FOX Networks.

"מצאנו בישראל בסיס טוב לפעילות החברה", אומר פרייטג. "הישראלים פתוחים יותר ורוצים ללמוד כל הזמן, צורכים הרבה חדשות ומידע, ולכן שיעור החשיפה שלהם באינטרנט גבוה. לשם השוואה, השוק השוויצרי כמעט זהה בגודלו, אך הישראלי הממוצע נחשף לפרסום באינטרנט פי 15 יותר מאשר השוויצרים". רוב השוק בישראל נשלט על ידי החברה־הבת של גוגל, דאבל קליק, שמיוצגת על ידי חברת טוטאל מדיה, המחזיקה כ־60% מנתח השוק העולמי והישראלי.

האם הצלחתם לסגור עסקאות בישראל עם אתרים מובילים?

"אנחנו נמצאים במשא ומתן מתקדם מול אתר וואלה. כמו כן סגרנו על מתן שירות ושימוש בתוכנות החברה עם חמש חברות נוספות ביניהן ICQ". הפעילות מול וואלה יכולה להיות טבעית ל־Adtech, כי וואלה מוכרת את הפרסום בישראל ל־ICQ.

"חתמנו על הסכם שירות ושימוש בתוכנות מול החברה־הבת של אדסמרקט, אקסטנד, שנמצאת בבעלות מנכ"ל חברת הפרסום מקאן ויו"ר אדסמרקט אילן שילוח ועם Media Shakers Media Dogs ו־Ttrade Network.

מהם היתרונות של Adtech מול המתחרה דאבל קליק?

"Adtech יעילה יותר וחוסכת ללקוחות 25% מזמנם. אנחנו עובדים על טכנולוגיה שתיתן למפרסמים ולחברות הפרסום One Stop Shop" .

תגיות