אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הספונסרים מפספסים את הפוטנציאל בספורט הנשי צילום: איי פי

הספונסרים מפספסים את הפוטנציאל בספורט הנשי

דו"ח בריטי מצא כי נותני החסויות מתעלמים מהפופולריות הגוברת של ספורט הנשים

19.07.2010, 12:03 | סוכנויות הידיעות

הספונסרים אינם מתייחסים לספורט הנשי, למרות הפופולאריות הגוברת של כוכבות ספורט – כך לפי ועדה מיוחדת שעסקה בעתיד הספורט הנשי (Commission on the Future of Women’s Sport).

הדו"ח מראה שהפופולריות של הספורט הנשי נמצאת כעת בשיא, אבל הוא עדיין עומד בפני אתגרים וקשיים רבים. בין היתר, הקושי למשוך עניין תקשורתי וכתוצאה מכך להשיג חסויות מהסקטורים הפרטיים.

הוועדה, שנתמכה על ידי הברונית גרי תומפסון ושר הספורט הבריטי יו רוברטסון, קראה להשקעה גדולה יותר מהסקטור הפרסומי בספורט נשים. "יש בשוק הזה פוטנציאל ענק שאינו ממומש", נכתב. "הסקטור הפרטי, בעלי זכויות השידור והממשלה צריכים לעבוד ביחד כדי למצות את הפוטנציאל של הספורט הנשי".

לפי הסקר, 50% מאוהבי הספורט אומרים כי ספורט נשים נמצא במגמת צמיחה – זאת ביחס ל-36% שמאמינים שהספורט הגברי נמצא בצמיחה. 44% מאמינים שהספורט הנשי השתפר משמעותית ב-10 השנים האחרונות. 54% מאמינים שספורט נשי מרגש כמו הספורט הגברי ו-61% אמרו כי יצפו בו בתדירות גבוהה אם יהיו יותר שידורים.

תגיות