אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מידע המיקום מגיע למנועי החיפוש? פורסקוור במגעים עם גוגל, יאהו ומיקרוסופט צילום: נועם גלאי

מידע המיקום מגיע למנועי החיפוש? פורסקוור במגעים עם גוגל, יאהו ומיקרוסופט

"אנחנו יכולים להפוך את המידע לאנונימי, ולהשתמש בו כדי להציג מקומות חמים ברגע נתון", אמר דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום, בראיון לטלגרף הבריטי

19.07.2010, 15:26 | עומר כביר

גוגל תגלה לכם לאיפה הכי כדאי לצאת? דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום פורסקוור, אמר היום (ב') שחברתו מקיימת מגעים עם כל חברות החיפוש הגדולות, בהן גוגל, יאהו ומיקרוסופט, על מנת לשלב את המידע מהרשת החברתית בתוצאות החיפוש שלהן.

"אנחנו יכולים להפוך את המידע לאנונימי, ולהשתמש בו כדי להציג מקומות חמים ברגע נתון", אמר קראולי בריאיון לעיתון הבריטי טלגרף. "טוויטר עזר לעולם ולמנועי חיפוש לדעת על מה אנשים מדברים. פורסקוור תאפשר לאנשים לחפש מקומות שאנשים הולכים אליהם".

קראולי לא יכל להגיד מתי יחתמו העסקות עם מנועי החיפוש, אבל ציין שמדובר בתקופה מרגשת ושהחברה מדברת עם הרבה גופים שמתעניינים במידע של פורסקוור.

אם אכן תיחתם עסקה עם גוגל יהיה מדובר בסגירת מעגל בעבור קראולי: ב-2005 רכשה ענקית האינטרנט את דודג'בול, גרסה פרימיטיבית של פורסקוור שהוקמה על ידי קראולי. ואולם, משהחליטה גוגל לסגור את השירות פרש קראולי מהחברה וייסד בהמשך את פורסקוור.

תגיות