אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סקאל תשקיע שישה מיליון שקל בשיפוץ הסניפים ובמיתוג צילום: סקאל

סקאל תשקיע שישה מיליון שקל בשיפוץ הסניפים ובמיתוג

הקבוצה תשקיע 2 מיליון שקל בשיפוץ והרחבת חנות הדגל בכיכר המדינה, ו־4 מיליון שקל בתת המותג פולו ג'ינס של ראלף לורן

27.07.2010, 09:14 | אורנה יפת

קבוצת סקאל, יבואנית מותג האופנה ראלף לורן, משקיעה 6 מיליון שקל במותג היוקרה ובתת־המותג פולו ג'ינס. ל"כלכליסט" נודע כי הקבוצה מבצעת כמה מהלכים משמעותיים בחודשים הקרובים. החברה תשקיע 2 מיליון שקל בשיפוץ והרחבת חנות הדגל בכיכר המדינה, ו־4 מיליון שקל במותג הג'ינס.

בסוף אוגוסט תסגור סקאל את החנות בכיכר המדינה למשך שלושה שבועות, והיא תיפתח מחדש בעיצוב עדכני וברוח המותג מחו"ל.

בנוסף, הקבוצה משפצת את חנות אימפוריום בקניון ארנה, שגם בה נמכר מותג היוקרה ראלף לורן, בהשקעה של 10 מיליון שקל. החנות תורחב מ־150 מ"ר ל־700 מ"ר, ותיפתח מחדש בתחילת אוקטובר.

סקאל שכרה את שטח החנות שהיה שייך לפוקס, בצמוד לחנות הדגל של פולו ג'ינס שבקניון ארנה, והיא תכפיל את גודל החנות ל־250 מ"ר.

בנוסף, לראשונה יימכר מותג הג'ינס בסיטונאות בחנויות בגדים פרטיות, וייכנס גם לחנויות אימפוריום השייכות לקבוצה.

תגיות