אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צבר תשקיע 5 מיליון שקל בכניסה לשוק הממרחים המצוננים צילום: אביגיל עוזי

צבר תשקיע 5 מיליון שקל בכניסה לשוק הממרחים המצוננים

המהלך מהווה המשך של שיתוף הפעולה עם השף רפי כהן, שהשתתף גם הפעם בפיתוח המוצרים ויככב גם בקמפיין שתשיק החברה בטלוויזיה ובאינטרנט

28.07.2010, 10:51 | אורנה יפת

חברת הסלטים צבר מבית אסם נכנסת לשוק הממרחים המצוננים ומשיקה סדרה של שישה סוגי ממרחים ובהם סחוג, אריסה, טפנאד וחזרת, בהשקעה של 5 מיליון שקל.

המהלך מהווה המשך של שיתוף הפעולה עם השף רפי כהן, שהשתתף גם הפעם בפיתוח המוצרים ויככב גם בקמפיין שתשיק החברה בטלוויזיה ובאינטרנט. הקמפיין יתוגבר גם בטעימות ברשתות השיווק.

שוק הממרחים המצוננים מגלגל כ־50 מיליון שקל בשנה. עד כה הקטגוריה לא טופלה ברמה שיווקית, כיוון שהיא נשלטת על ידי יצרנים ביתיים קטנים כגון תבליני ביטון, שושנה וזהבי. המוצרים החדשים של צבר יתומחרו בכ־10% מעל אלו של המתחרים, ומחירם ינוע סביב 12–13 שקל לצנצנת.

"אני מאמינה שהקטגוריה תגדל ב־10%", אמרה מנכ"ל צבר, נילי צור. "המטרה שלנו היא להגיע בתוך שנה לנתח שוק מינימלי של 20%".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות