אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ממשיכה להתכווץ: אלווריון הכפילה את ההפסד וההכנסות קטנו

ממשיכה להתכווץ: אלווריון הכפילה את ההפסד וההכנסות קטנו

חברת ציוד התקשורת הציגה ירידה של 5.6% בהכנסות ברבעון השני ל-49 מיליון דולר והפסד של 10.6 מיליון דולר. ערן גורב: "מצפים לשיפור במחצית השנייה"

28.07.2010, 09:14 | שהם לוי

אלווריון (סימול: ALVR) מסכמת את הרבעון השני עם הפסד של 10.6 מיליון דולר, או 17 סנט למניה, וירידה של 5.6% בהכנסות ל-49 מיליון דולר. ברבעון הראשון של השנה רשמה החברה הכנסות של 51.9 מיליון דולר, ברבעון המקביל אשתקד עמדו ההכנסות על 58.7 מיליון דולר.

"אנחנו מרוצים מאוד מהעלייה במשלוחים, בעוד הלקוחות הקיימים שלנו ממשיכים להרחיב את הרשתות כדי להתכונן לעוד מנויים. בנוסף, שני לקוחות חדשים תרמו (כ"א) מיליון דולר להכנסות הרבעון השני", אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון.

ברבעון הראשון הציגה אלווריון הפסד של 4 מיליון דולר וברבעון המקביל אשתקד הסתכם ההפסד של החברה ב-4.9 מיליון דולר - כך שברבעון הנוכחי החברה יותר מהכפילה את ההפסד בשורה התחתונה.

למרות זאת מספקת אלווריון מעט אופטימיות למחצית השנייה של השנה וצופה שיפור. יחד עם זאת, נמנעת החברה מלהעניק מספרים מדויקים מאחר והיא מעריכה שאין ביכולתה לחזות במדויק את ההזמנות ממספר פרויקטים גדולים.

"אנחנו רודפים אחר מספר גדול של הזדמנויות", אמר עוד גורב. "לאחרונה, אחרי תקופה ארוכה של המתנה, מפעיל גדול בהודו חתם על מזכר הבנות עם שלושה שותפים מקומיים של אלווריון במדינה", הוסיף.

את הרבעון מסיימת אלווריון עם ירידה של 11.6 מיליון דולר ביתרות המזומנים שלה, כך שאלה הסתכמו ב-91.4 מיליון דולר. תזרים המזומנים של החברה מהפעילות השוטפת היה שלילי ברמה של 8.3 מיליון דולר.

אירועי הרבעון: פיטורי העובדים והחוזה באיטליה

אלווריון דיווחה בחודש מאי  כי NGI, חברה מאיטליה, הקשורה בקבוצת בריטיש טלקום איטליה, מרחיבה את רשת התקשורת שלה בעזרת פתרונות ה-BreezwMAX של החברה. הרשת של NGI פועלת בתדר של 5.4 ג'יגה הרץ, ומספקת שירותי גישה מהירה לרשת ללקוחות עסקיים ופרטיים באזורים מרוחקים. היקף העסקה נאמד בלמעלה מ-4 מיליון דולר עבור החברה.

עוד בתחילת הרבעון הודיע מנכ"ל על אלווריון  על פיטוריהם של 150 מעובדי אלווריון והסביר ל"כלכליסט" את הצעד הכואב: "ניתחנו את מצבה של אלווריון, את עסקי החברה, את ההזדמנויות שלה ואת הסיטואציה האסטרטגית. בסופו של דבר זיהינו את שני התחומים שאנחנו רוצים להתמקד בהם, ולכן היה עלינו לפנות משאבים כדי שנוכן לממן את הפעילויות האלה".

תגיות