אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק משיקה שירות "שאלות ותשובות"

פייסבוק משיקה שירות "שאלות ותשובות"

הרשת החברתית החלה להפעיל שירות ניסיוני שמאפשר למנויים לענות זה על שאלותיו של זה. המידע יהיה זמין לכלל הגולשים, אך בפייסבוק הדגישו שהוא לא יהיה נגיש ממנועי חיפוש

29.07.2010, 14:30 | יוסי גורביץ
פייסבוק החלה אמש (ד') להפעיל שירות שאלות ותשובות, שנמצא בינתיים בבטא, ומיועד לאפשר למשתמשים לענות זה על שאלותיו של זה. השימוש מוגבל, בינתיים, למספר קטן של משתמשים. כך מדווח הבלוג Mashable.

המשתמשים יוכלו לפרסם שאלות ישירות משורת הסטטוס שלהם, או שיוכלו ללכת לדף ייחודי לשאלות. כפתור "שאל שאלה" יתווסף לדף הבית של פייסבוק. כל מידע שיפורסם בשאלות יהיה זמין לכל באי הרשת, ואין אפשרות לשאלות פרטיות, אך פייסבוק הבהירה כי תמנע ממנועי חיפוש למצוא שאלות, וטענה כי לא תשתמש במידע שייאסף באמצעות השאלות למיקוד פרסומות.

המשתמשים יוכלו לשאול מגוון שאלות. למשל, אפשר יהיה לפרסם תמונה של ציפור ולבקש מ"חבריו" של המשתמש לזהותה; אפשר יהיה לבצע שאילתה באמצעות חיפוש אחר תג מסוים (למשל, צילום) ופייסבוק מעודדת את המשתמשים לתייג את שאלותיהם. ניתן יהיה להציג שאלות גם בדמות סקר – למשל, באיזו עיר עדיף לגור – ולקבל את הצבעת המשתמשים, וניתן יהיה גם לסמן שאלה ככזו שהמשתמש רוצה לעקוב אחרי התשובות המצטברות אליה.

הבלוגר אום מאליק מדווח כי הפיצ'ר החדש דומה מאוד לשירות שמציעה חברת Quora, שהוקמה על ידי עוזבי פייסבוק, וכי פייסבוק ספגה בשל כך ביקורת חריפה בעבר, וטענה כי המוצר המוגמר יהיה שונה באופן ניכר מזה של Quora; אום מאליק לא מצא הבדלים משמעותיים בין השניים.

תגיות