אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שלטי חוצות ברומא צילום: עומר הכהן

שלטי חוצות ברומא

רשת טיב טעם תשקיע 19 מיליון שקל במהלך שיווקי רחב שיתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי תחת הכותרת "ויוה איטליה"

02.08.2010, 09:38 | אורנה יפת

רשת טיב טעם תשקיע 19 מיליון שקל במהלך שיווקי רחב שיתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי תחת הכותרת "ויוה איטליה".

במסגרת המהלך יציעו סניפי טיב טעם טעימות של עשרות מוצרים מאיטליה, ובהם יינות, בירות, גבינות, פסטות, נקניקים, גלידות ואנטיפסטי, שיתווספו ליתר המוצרים שהרשת מייבאת מהמדינה באופן קבוע.

הפעילות תלווה בקמפיין מקומי בהשקעה של כמיליון שקל, באמצעות משרד GPS מקבוצת אדלר חומסקי - אבל הפעילות לא תסתיים בסניפים, ואפילו לא בישראל: בטיב טעם מתכוונים לרדוף אחרי הישראלים עד לרומא. הרשת תעלה בחוצות רומא קמפיין בינלאומי הפונה לישראלים, ותציב במקומות מרכזיים בעיר שלטי חוצות עם הסלוגן בעברית: "גם כשתחזרו לארץ תוכלו להמשיך ליהנות מאיטליה".

נוסף על כך, תערוך הרשת פעילות קד"מ באיטליה: דיילים ודיילות יוצבו ביציאה משדה התעופה ברומא, יישאו שלטים ממותגים טיב טעם וייקחו ישראלים בחינם לבתי מלון ברומא.

בין חברי המועדון של הרשת, שיבצעו רכישות בתקופת הפעילות, יוגרלו עשרה כרטיסי טיסה לאיטליה וכן וספה איטלקית מבית פיאג'ו.

תגיות