אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאחר מאבק ארוך: ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מי עדן צילום: אוראל כהן

לאחר מאבק ארוך: ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מי עדן

תקציב הפרסום של החברה מוערך ב-9.5 מיליון שקל והוא טופל ב-5 השנים האחרונות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

03.08.2010, 11:16 | מאיה זיסר

משרד הפרסום ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת מי עדן, כך נודע ל'כלכליסט'. זכייה זו מגיעה לאחר מאבק ראש בראש בינו לבין יהושע TBWA על התקציב. תקציב הפרסום של מי עדן מוערך ב-9.5 מיליון שקל (במחירים ריאליים) והוא טופל ב-5 השנים האחרונות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

לפני מספר חודשים יצא לדרך מכרז מי עדן אליו ניגשו בנוסף לראובני ויהושע, גם משרד הפרסום גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד. נראה כי הבחירה בראובני-פרידן הינה טבעית בשל הקשר למערך הפרסום של מי עדן, היות שהמשרד מטפל בתקציבים של המותגים מבית יפאורה תבורי: תפוזינה ו-RC קולה.

עם הזכייה בתקציב יצטרכו בראובני פרידן לטפל בבידול החברה ביחס למתחרים בענף. כמו כן, יצטרכו להתמודד עם התדמית הלא פשוטה שנוצרה בשנה האחרונה למי עדן בעקבות 2 תקריות זיהום שהיו במעיין החברה, התקרית הראשונה והמשמעותית התרחשה לפני כשנה והשנייה התרחשה באמצע חודש יוני האחרון.

מי עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור. על פי הדו"חות הכספיים של החברה, פעילות מי עדן בישראל ברבעון הראשון של 2010 הניבה לה הכנסות שהסתכמו ב-84.3 מיליון שקל. נתח שוק כספי ברבעון ראשון של 2010 עומד על 23% ונתח שוק כמותי על כ-21% המציגים ירידה בנתח השוק של 2.6% ביחס ל-2008.

תגיות