אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דרורי-שלומי נכנס לשותפות בברלזון&רן לוי צילום: ישראל מלובני

דרורי-שלומי נכנס לשותפות בברלזון&רן לוי

רכש כמחצית ממשרד הפרסום הגדול בירושלים המחזיק בתקציב של רמי לוי, מטבחי זיו ומכללת הדסה, ושוויו נאמד ב-3 מיליון דולר

04.08.2010, 18:01 | כתב כלכליסט

משרד הפרסום דרורי-שלומי רכש כמחצית ממשרד הפרסום הגדול בירושלים, ברלזון&רן לוי, המחזיק בין השאר בתקציב הפרסום של רמי לוי שיווק השקמה, מטבחי זיו ומכללת הדסה, ושוויו נאמד ב־3 מיליון דולר.

ברלזון&רן לוי ימשיכו לפעול תחת ההנהלה הקיימת של המנכ"לים המשותפים סיוון ברלזון ורן לוי, וישנו את שמם לדרורי-שלומי BRL. משרד דרורי שלומי מחזיק גם בחברת האינטארקטיב DSAY ובחברת המיתוג Ds fresh.

תגיות