אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של קריסטל עובר למקאן אריקסון צילום: אבי ולדמן

תקציב הפרסום של קריסטל עובר למקאן אריקסון

תקציב הפרסום השנתי של החברה נאמד ב-2.5 מיליון דולר. בשילוב עם תדיראן יעמוד תקציב הפרסום של הקבוצה על 5 מיליון דולר

08.08.2010, 15:17 | מאיה זיסר

תקציב הפרסום של החברה למוצרי חשמל, קריסטל, שטופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום בורודה-קפלן, עובר למשרד הפרסום מקאן אריקסון. בין המותגים המשווקים על ידי קריסטל ניתן למנות את  אמקור, AEG, אמנה, בלומברג ועוד.

תקציב הפרסום של חברת קריסטל נאמד ב-2.5 מיליון דולר ובשילוב עם תקציב הפרסום של חברת תדיראן יעמוד היקף הפרסום השנתי של הקבוצה על כ-5 מיליון דולר.

לפני כשנה נרכשה תדיראן מוצרי צריכה על ידי חברת קריסטל שבשליטת איש העסקים משה ממרוד. עם מעבר תקציב הפרסום של קריסטל למקאן אריקסון, המטפל במהלך השנה האחרונה בתקציב הפרסום של תדיראן, הוא יטפל בכלל תקציב הפרסום של הקבוצה.

תגיות