אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון - מדיה מיינד נכנעה לתנאי השוק: גייסה 57.5 מיליון דולר בהנפקה

פרסום ראשון - מדיה מיינד נכנעה לתנאי השוק: גייסה 57.5 מיליון דולר בהנפקה

החברה לניהול קמפיינים מקוונים ביקשה למכור 5 מיליון מניות בטווח שבין 14 ל-16 דולר למניה, אך לבסוף נאלצה להיכנע - ומחיר המניה נקבע על 11.5 דולר

11.08.2010, 09:46 | שניר הנדלר

מדיה מיינד השלימה הלילה את ההנפקה המתוכננת. החברה שמסייעת לחברות אחרות לנהל קמפיינים מקוונים עבור סוכנויות פרסום ומפרסמים גייסה 57.5 מיליון דולר לפי שווי שוק של 206 מיליון דולר אחרי הכסף.

מדיה מיינד ביקשה תחילה למכור 5 מיליון מניות בטווח מחירים שבין 14 ל-16 דולר למניה, אך לבסוף נאלצה להיכנע - כמו חברות אחרות שניגשו להנפקה ראשונית בנאסד"ק (IPO) – לתנאי השוק הלא מעודדים, ומחיר המניה נקבע על 11.5 דולר.

מניית מדיהמיינד תתחיל להסחר כבר היום בבורסת נאסד"ק תחת הסימול: MDMD. לחברה נותרה אופציה למכור עוד 750 אלף מניות נוספות לחתמים במסגרת אופציית גרין-שו כדי לעמוד בביקושי יתר אפשריים, דבר שיגדיל את היקף הגיוס.

פתרון המדיה מיינד (Media Mind) שפיתחה החברה מיועד לניהול קמפיינים בערוצי מדיה שונים, ובהם אינטרנט, סלולר ומשחקי מחשב. החברה מספקת פתרונות לסוכנויות פרסום משלב פיתוח ותכנון הקמפיין דרך עיצוב הפרסומות ועד שלב הביצוע והבקרה, כולל בדיקה אם המפרסם אכן עמד בהתחייבויותיו (מספר פעמים שהוצגו הפרסומות, קצב הצגתן וכדומה).

תגיות