אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האמריקאים הולכים פחות לרופאים וגיוון אימג'ינג מנמיכה ציפיות ל-2010 צילום: סיון פרג'

האמריקאים הולכים פחות לרופאים וגיוון אימג'ינג מנמיכה ציפיות ל-2010

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-42.1 מיליון דולר, גידול של 17% לעומת התקופה המקבילה - שנבע מרכישת Sierra

12.08.2010, 08:50 | גיל קליאן

גיוון אימג'ינג דיווחה היום (ה') על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני. הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-42.1 מיליון דולר, גידול של 17% לעומת התקופה המקבילה.

הכנסות הרבעון השני כוללות 5.7 מיליון דולר ממכירת מוצרי Sierra, שנרכשה בחודש אפריל השנה. יציבות נרשמה במכירות הגלולה למעי הדק (SB Pillcam) בעקבות מגמת ירידה בפניה לשירותים גסטרואנטרולוגים בארה"ב לעומת שנה שעברה כתוצאה מאי הוודאות הכלכלית. בנוסף, גם להחלשות היורו היתה תרומה שלילית למכירות.

החברה צופה שהכנסותיה ב-2010 יהיו קרובות יותר לרף התחתון של התחזית שנמסרה, בטווח שבין 167 ל-174 מיליון דולר, עקב המשך מגמת הירידה בשימוש בשירותים הרפואיים בארצות הברית והחולשה המתמשכת בכלכלה העולמית.

הרווח הנקי לרבעון השני של 2010 על בסיס Non-GAAP גדל ב-10.5% והסתכם ב-6.3 מיליון דולר או רווח של 0.2 דולר למניה. זאת, לעומת רווח נקי של 5.7 מיליון דולר, או 0.19 דולר למניה ברבעון השני של 2009.

הרווח הנקי לרבעון השני של 2010 על בסיס Non-GAAP לא כולל הוצאות בגין רכישת Sierra בסך 1.3 מיליון דולר וכן הוצאות תגמול עובדים בסך 2.8 מיליון דולר. הרווח הנקי לרבעון השני של 2010 על בסיס GAAP הסתכם ב- 2.2 מיליון דולר, לעומת לעומת רווח נקי של 4.9 מיליון דולר.

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג ציין בהודעת החברה: "אנו מאמינים שנמשיך לצמוח במהלך החצי השני של 2010 למרות המשך מגמת הירידה בשימוש בשירותים רפואיים בארצות הברית וההשפעה השלילית של היחלשות היורו".

תגיות