אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפטנט החדש של קדמי: משרדי הפרסום של פרטנר מתחרים ראש בראש על כל קמפיין צילום: אלירן אביטל

הפטנט החדש של קדמי: משרדי הפרסום של פרטנר מתחרים ראש בראש על כל קמפיין

ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי נדרשים להגיש לכל מהלך שיווקי של פרטנר אסטרגיה וקריאייטיב, כשהמשרד הזוכה ילווה את המהלך כולו

12.08.2010, 12:47 | מאיה זיסר

מנהל חטיבת השיווק של פרטנר, יעקב קדמי, הטיל פצצה חדשה על שני משרדי הפרסום המלווים את החברה: ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי יתמודדו ביניהם על כל מהלך שיווקי שהחברה תרצה לעלות לאוויר.

בדומה לתקציבים של חברות גדולות אחרות, גם תקציב הפרסום של פרטנר, הנאמד בכ-40 מיליון שקל בשנה, מחולק בין שני המשרדים כך שכל מהלך שיווקי מיועד מראש לאחד מבין שני המשרדים. הנוהל החל לפני כ-3 חודשים, במסגרתו על המשרדים להגיש לכל מהלך שיווקי אסטרטגיה וקריאיטיב כשבפרטנר יבחרו את הקמפיין המועדף עליהם. המשרד הנבחר ילווה את המהלך כולו באמצעות סדרת קמפיינים.

מאז החיל קדמי את האסטרטגיה הפרסומית החדשה, נעשו כבר כמה 'מכרזים' כאשר המכרז המשמעותי מביניהם היה המהלך השיווקי של פרטנר - 'אורנג' FREE' בו זכו ראובני-פרידן להוביל את המהלך כולו בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל.  

ניב חורש, משנה למנכ"ל בראובני פרידן אמר ל"כלכליסט", "אנחנו לא קובעים ללקוחות שלנו איך לעבוד ומשתדלים להתאים את עצמנו לדרישותיהם ומוכנים לכל אתגר. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לנצח וכבר הוכחנו את זה".

קדמי חזר לפרטנר בתחילת 2010, בזמן שהחברה נמצאת בפרשת דרכים. השליטה בחברה התחלפה באוגוסט 2009, כשנרכשה על ידי אילן בן דב ובעקבות כך עברה החברה שינויים ארגוניים בשרשרת הניהולית. קדמי שימש כסמנכ"ל השיווק של פרטנר עם השקתה ונחשב לאחראי להצלחתה לצד המנכ"ל באותה התקופה, עמיקם כהן והם חתומים על החדרת פרטנר לארץ ובניית המותג אורנג'. על פי גורמים בשוק, עם חזרתו מביא קדמי, שנחשב כיום לאחד מבכירי עולם השיווק בארץ הרבה חדשנות ורוח רעננה לפרטנר.

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
חברה שקוראת אימיילים של העובדים שלה כמו אורנג' לא ראויה להיות קיימת
ולכן הגיוני שהם מאבדים את זה. פגיעה בפרטיות של העובדים ונזק תדמיתי לאן שיעור כאשר מתברר שהם מנהלים מעקב אחרי העובדים ונכנסים להם לחיים ולורידים מי רוצה לעבוד במקום כזה שזה יותר גרוע ממשטרה? האח הגדול עדיף.
האח הקטן  |  16.08.10
10.
נחמות קטנות
אם נגנב לך המכשיר, ואתה נאלץ להגיע שלוש פעמים, לפעמים ארבע, לנציגות אורנג', לחכות בממוצע לפחות שעה בתור, לקבל טלפון חלופי מיושן, להגיע הביתה לגלות שהטלפון החלופי לא עובד, לחזור לקבל טלפון חלופי אחר, לבוא לאסוף את המכשיר החדש בתאריך שאמרו לך ולגלות שהפקידה טעתה ולא שלחה את הבקשה שלך, לחזור פעם נוספת ולאסוף את המכשיר וכל הזמן הזה להטרטר, לעמוד בתור, לראות את אנשי השירות המסכנים קורסים תחת העומס והעצבים של הלקוחות, שום מהלך פרסומי כבר לא ישנה. הצטרפתי לאורנג' עם תחילת פעילותה משום שהיא הציעה מובילות טכנולוגית לצד שירות טוב יותר. בשני הפרמטרים כבר אין לה יתרון על פני המתחרות. כשאתה עומד בתור, שעות, ובינתיים קורא על המליארדים שבן-דב הבעלים החדש משך מהחברה כדי לממן את חייו הבודהיסטים לצד אשתו הדוגמנית, אתה יכול רק להתנחם שההתחיבות שלך לחברה בקרוב תסיים ותוכל לעבור למפעיל אחר, העיקר לא לקבל את השירות העלוב של אורנג' יותר בחיים.
סתם לקוח  |  15.08.10
9.
פארטנר
לא קדמי ולא אחר כבר יאחזירו לחברה את הדימוי הטוב שהייתה לה במשך שנים: השרות כבר לא מה שהיה, הבעלים החדשים כוחניים וחןבים את החברה במקום להשקיע בשרות וחדשנות, כפי שהיתה במשך שנים מאז הוקמה, חבל! לא שהחברות האחרות מציאות גדולות אבל אני עברתי, לא רוצה יותר לתת את כספי לאילן בן דוב....
משה , ת"א  |  14.08.10
לכל התגובות