אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט" - מלחמת אצבעות השוקולד: עלית מביסה את קינדר

בלעדי ל"כלכליסט" - מלחמת אצבעות השוקולד: עלית מביסה את קינדר

עשרה חודשים אחרי השקת המוצר עלית נגסה ב-63% מהקטגוריה

16.08.2010, 07:01 | אורנה יפת

עשרה חודשים ו־10 מיליוני שקלים אחרי ההשקה, עלית חוגגת ניצחון על קינדר בסגמנט אצבעות השוקולד. אחרי שנים שבהן קינדר, המיוצגת בישראל על ידי היבואנית ליימן שליסל, שלטה בלעדית בסגמנט, הצליחה עלית לנגוס בנתח של 63% מהשוק.

כניסתה של עלית לסגמנט הגדילה את כלל קטגוריית השוקולד לילדים. הסגמנט גלגל כ־11 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009, ואילו במחצית הראשונה של 2010 גדל מחזור המכירות של אצבעות השוקולד בישראל בכ־100%, לכ־22 מיליון שקל.

"הסיפור הגדול הוא שינויי הצריכה שעשינו לכלל הקטגוריה", אמרה ל"כלכליסט" סיגל שילוני, מנכ"לית חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס. עם זאת, שילוני מודה כי השקת ממתקי האצבעות נגסה לא רק בקינדר, אלא גם במוצרים של עלית עצמה, ובעיקר בטבלאות השוקולד. שוק השוקולד הישראלי מגלגל כחצי מיליארד שקל בשנה, וצומח בקצב של כ־6.5%.

 

צריכת השוקולד בישראל עדיין נחשבת לנמוכה יחסית למדינות אחרות ועומדת על כ־3 ק"ג לנפש בשנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
גאונות
אתם כל הזמן מדברים על הטעם והעבודה הטובה שעשתה "עלית" אז בואו אני אשנה לכם את הפן ואתן לך פרספקטיבה אחרת. צריך לתת את כל הכבוד למשרד של ברוך נאה ולמעצבים שעבדו על האריזה . כמעט כל מוצר נקנה תחילה ע"י האריזה וע"י המיתוג שלו. אני נותן את הכבוד המגיע ל"עלית" על כל הפירסום הנהדר שלה אבל אל לנו לשכוח את המוחות שהיו מאחורי עיצוב האריזה ומיתוגה. כי אחרי הכל המשרד הנפלא של ברוך נאה, שהוא כיום אחד החזקים בשוק אם לא המשרד הכי חזק, הוא זה שבנה את הלוגו, ישב שעות כדי למצוא את הצבעים המתאימים לפלח השוק של הילדים ,עיצב צורות מדהימות וממש נכנס ללב של כל ילד במדינה. אז לדעתי מגיעים מירב הפרגונים למשרדו של ברוך נאה
אחד שמבין , תל אביב  |  27.04.11
לכל התגובות