אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הצ'ייסר המזרחי של מוזי ורטהיים צילום: אוראל כהן

הצ'ייסר המזרחי של מוזי ורטהיים

מנהל השיווק של IBBLS: "החלטנו לא להסתיר את המזרחיות של המשקה, אלא דווקא להדגיש אותה ולהפוך אותה למשהו גברי וסקסי"

25.08.2010, 11:57 | ארי ליבסקר

בקיץ 2009 חתמה החברה המרכזית למשקאות (קוקה־קולה ישראל), שבשליטת מוזי ורטהיים, על הסכם הפצה עם מפעל הערק הקטן של אליאס כארם. העסקה בוצעה באמצעות חברת המשקאות האלכוהוליים של הקבוצה, IBBLS, שלא יכלה להמשיך להתעלם מהפיכתו של הערק לשחקן מרכזי בשוק האלכוהול המקומי. כך מצא עצמו המותג אל נמרוד משווק לצד מותגי־על כמו וודקה סמירנוף וג'וני ווקר.

בקיץ הנוכחי יצאה החברה בקמפיין בהשקעה של 500 אלף שקל. במודעות נראה בקבוק של אל נמרוד לצד דוגמן שזוף, בהיר עיניים ועב שפם, ומעליהם מתנוססת הסיסמה "אל נמרוד - יש כבוד". אסף קיוויתי, מנהל השיווק של IBBLS, מספר שכדי למנף את המותג נשלחו בחורים משופמים לחלק צ'ייסרים של טעימות בברים. "החלטנו לא להסתיר את המזרחיות של המשקה, אלא דווקא להדגיש אותה ולהפוך אותה למשהו גברי וסקסי", הוא מסביר.

"החלטנו להצעיר את המשקה כי גילינו שאצל חלק מהציבור הערק עדיין נתפס כמשקה של זקנים. המוצר של כארם יקר מזה של גולד, אבל אני בטוח שיש מקום בשוק לערק איכותי".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות