אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרווח של חברת הפרסום הגדולה בעולם נמוך מהתחזיות צילום: אוראל כהן

הרווח של חברת הפרסום הגדולה בעולם נמוך מהתחזיות

הרווח הנקי של סוכנות WPP במחצית עלה ב-39% ל-232 מיליון דולר. מניות החברה נפלו ב-3.5% בלונדון, הירידה היומית החדה מתחילת יולי

24.08.2010, 15:51 | בלומברג

סוכנות הפרסום הגדולה בעולם, WPP, רשמה את הירידה היומית החדה ביותר במחירי המניות בלונדון זה קרוב לשמונה שבועות, לאחר שפרסמה את רווחי המחצית הראשונה שהיו נמוכים מתחזיות האנליסטים.

הרווח הנקי בחברה, שבבעלותה חברות הפרסום אוגילבי אנד מאתר וקבוצת גריי, זינק ב-39% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ל-150.8 מיליון ליש"ט (232.2 מיליון דולר), מתחת לתחזיות האנליסטים שעמדו על רווח של 163.5 מיליון ליש"ט. ההכנסות עלו ב-3.5% ל-4.44 מיליארד ליש"ט.

WPP, שבין הלקוחות הגדולים ביותר שלה נמנים פורד, פרוקטר אנד גמבל ויוניליוור, מודאגת "מהתפשטות משבר החובות מיוון, פורטוגל, ספרד ואירלנד בגוש היורו", בנוסף להשפעות של התוכניות לקיצוצי ההוצאות שבהן נקטו בריטניה ומדינות אחרות, הסביר המנכ"ל מרטין סורל.

"אנחנו מוסיפים להצהרה חששות לגבי חוסר הוודאות שכולל התפשטות של המשבר האירופי, הגירעון האמריקאי והגישה של הממשל הנוכחי כלפי עסקים", הוסיף סורל.

מניות החברה נפלו ב-3.5%, הירידה היומית החדה ביותר מאז האחד ביולי. המניה נסחרה ברמה של 649.5 פני בלונדון, שהעניקה לחברה שווי של 8.16 מיליארד ליש"ט.

תגיות