אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הונדה: הטכנולוגיה ההיברידית מגיעה לג'אז

הונדה: הטכנולוגיה ההיברידית מגיעה לג'אז

הגרסה ההיברידית של הונדה ג'אז תשווק בישראל החל משנת 2011. הג'אז ההיברידית עתידה להצטרף לדגמי הונדה ההיברידיים הקיימים, קרי הסיוויק והאינסייט

25.08.2010, 10:39 | תומר הדר

הונדה חשפה אתמול תמונות ראשונות של גרסתה ההיברידית של הונדה ג'אז, ששיווקה בישראל יחל בשנת 2011.

בצורתה החיצונית, הג'אז ההיברידית זהה לג'אז ה"רגילה" בעלת מנוע הבנזין שמשווקת כיום בישראל, למעט גריל ופגוש קדמי יחודיים לדגם ההיברידי. עם זאת, תחת המעטה החיצוני מסתתרים מכלולים מוכרים מהונדה אינסייט ההיברידית, קרי מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטרים ומנוע עזר חשמלי.  הג'אז ההיברידית עתידה להצטרף לדגמי הונדה ההיברידיים הקיימים, קרי הסיוויק והאינסייט.

עבור חברת הונדה, ההחלטה להתקין את המערכת ההיברידית המוכרת של החברה היא בגדר "חזרה למקורות". בעבר יצרה החברה את דגם האינסייט ההיברידי הראשון שאופיין בעיצוב ייחודי שלא נחלק עם דגמי הונדה נוספים. לאחר מכן הציגה החברה את הסיוויק ההיברידית, שעיצובה היה כמעט זהה לזה של הסיוויק הרגילה. מהלך זה גרם לרוכשים רבים להעדיף את הפריוס של טויוטה, שעיצובה הייחודי זוהה עם מערכת ההנעה ההיברידית. ואולם, כעת חוזרת הונדה לקו המוכר של הטמעת המערכת ההיברידית במרכב מוכר.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הונדה סיוויק
מי צריך רכב היברידי, הסיוויק הנוכחית עם מנוע 1.8 מעולה עושה כ-13 קמ' לליטר בממוצע, הרכבים ההיברידיים עדיין בשלבי פיתוח וכל הניסיונות הם על גבי הרוכשים שחושבים שקנו מציאה, אל תתפתו, קחו לדוגמא את הפריוס - בעיות ותקלות ואין שוק למכירה. רק מנוע קונבנציונלי בנתיים.
יוסי , תל אביב  |  27.08.10
לכל התגובות