אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרווח הנקי של דורי מדיה צנח ב־18.4% במחצית צילום: אוראל כהן

הרווח הנקי של דורי מדיה צנח ב־18.4% במחצית

הרווח הנקי של החברה במחצית השנה עמד על 368 אלף דולר. הכנסות החברה עלו ב־4%

26.08.2010, 08:31 | מיכל תוסייה כהן

קבוצת דורי מדיה, הפעילה בתחום ההפקה, הפצה, שידור ומסחור של דרמות וטלנובלות, מדווחת על נפילה של 18.4% ברווח הנקי למחצית 2010, כך על פי דו"ח החברה שהונפק לבורסה בלונדון. הרווח הנקי של החברה במחצית השנה עמד על 368 אלף דולר, לעומת 451 אלף דולר במחצית המקבילה אשתקד. "הרווחיות שלנו נפגעה קצת בגלל המשבר", אמר יו"ר הקבוצה נדב פלטי, "אבל כבר רואים עלייה בהזמנות לתוכניות ולטלנובלות, ואני מאמין כי עם סיום ההאטה הכלכלית בחו"ל, כבר ב־2011 תעלה הרווחיות יותר מהמצופה".

דורי מדיה רשמה עלייה של 4% בהכנסות ל־26.3 מיליון דולר, לעומת 25.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה. בדו"ח הוסבר כי העלייה היא תוצאה של מכירת זכויות שידור ופורמטים במחצית הראשונה של 2010 שגדלו ב־9.1 מיליון דולר, עלייה של 54% בהשוואה לתקופה אשתקד, כאשר ההכנסות מזכויות השידור בלבד עלו ב־48% ל־7.5 מיליון דולר.

מכירות זכויות השידור והפורמטים היוו 34% מסך ההכנסות לתקופה, בהשוואה ל־23% במחצית הראשונה של 2009. ירידה קלה בהכנסות הגיעה מכיוון עסקי ערוצי הטלוויזיה של דורי מדיה גרופ שעומדות על 16.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2010, בהשוואה ל־18.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

תגיות