אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Sogood נכנסת לתחום מוצרי הקפה לצריכה ביתית צילום: עמית שעל

Sogood נכנסת לתחום מוצרי הקפה לצריכה ביתית

בשלב ראשוני ימכרו המוצרים בחמישה סניפים בלבד. בסונול צופים כי המוצרים יהוו כ-5% ממכירות קטגוריית הקפה בחנויות הרשת

26.08.2010, 12:00 | מאיה זיסר

רשת חנויות הנוחות sogood מקבוצת סונול שבבעלות דוד עזריאלי, נכנסת לתחום מוצרי הקפה ותמכור מוצרי קפה לצריכה ביתית. בשלב ראשוני ימכרו המוצרים בחמישה סניפים מתוך 148 סניפים שיש לרשת כיום ובהמשך יורחב השירות גם לחנויות נוספות. עלות ההשקעה בפעילות עומדת על כ-100 אלף שקל.

במסגרת הפיילוט ימכרו פולי קפה, קפה טחון וקפה נטול בפחיות, לצד מוצרים נלווים כגון מקינטות להכנת קפה בבית, כוסות לאספרסו, מקיף לחלב ביתי וחומרי ניקוי למכונות קפה ביתיות. ברשת ישתמשו בפולי הקפה של חברת פורטופינו - פולי קפה המיובאים מברזיל וגואטמלה ונקלים בישראל בבית קלייה לקפה. הקפה הטחון והקפה הנטול שימכר בחנויות יהיה מתוצרת tazza doro.

קטגוריית הקפה והמשקאות הקלים היא הנמכרת ביותר בחנויות הנוחות של הרשת. בסונול צופים כי המוצרים החדשים יהוו כ-5% ממכירות קטגוריית הקפה בחנויות הרשת.

תגיות