אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מי (לא) מפחד מ-500 מיליון משתמשים עטיפת המגזין wired

מי (לא) מפחד מ-500 מיליון משתמשים

השקת Places של פייסבוק לא מרתיעה את פורסקוור, ששמה את הדגש דווקא באלמנט המשחק ולא במספר המשתמשים

28.08.2010, 19:33 | שי ענבל

בראיון השבוע ל"טלגרף" הבריטי ניסה מייסד פורסקוור דניס קראולי לבדל את שירות המיקום החדש של פייסבוק מפורסקוור, בטענה ש־Places הוא חסר ייחוד - בניגוד לפורסקוור המהנה והכיפית עם האלמנטים המשחקיים. “השתמשתי קצת בפייסבוק Places, וזה שירות די משעמם. הדבר היחיד שמעניין שם הוא 500 מיליון המשתמשים שיכירו את תחום שירותי המיקום", אמר קראולי והוסיף ש“זה טוב לפורסקוור".

נדרש לא מעט אומץ כדי לצאת כך נגד הרשת החברתית הגדולה בעולם, במיוחד לפורסקוור, שמונה 2.8 מיליון משתמשים בלבד. אולם דווקא Places הוא ההוכחה לכך שידה של פייסבוק אינה על העליונה. אם היא לא היתה מרגישה פספוס בתחום שירותי המיקום, היא לא היתה משיקה את השירות.

בינתיים, נראה שתחזיותיו של קראולי מתגשמות. ביום השקת פייסבוק Places דיווחה פורסקוור על שיא במספר המצטרפים. במקביל, הודיע קראולי בכמה הזדמנויות השבוע כי גרסה חדשה של פורסקוור שתושק בקרוב תכיל פיצ'רים שיגדילו את ממד המשחקיות וה"כיפיות" - כאמור, הנכס הגדול ביותר של פורסקוור.

בעת השקת Places ניבאו רבים כי פורסקוור תיבלע על ידי פייסבוק, אולם עם קצת מאמץ ומקוריות היא עשויה לזכות לצמיחה משמעותית. נכון לעכשיו, Places דלה בפיצ'רים לעומת פורסקוור, ולכן אם זו תשכיל להתחדש במהרה ולנצל את המומנטום, היא עשויה להיהפך לשחקן משמעותי במיוחד בזירת הרשתות החברתיות.

תגיות