אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שיפור במדד ביטחון הצרכנים בארה"ב במהלך אוגוסט צילום: בלומברג

שיפור במדד ביטחון הצרכנים בארה"ב במהלך אוגוסט

מנהל המחקר: "ציפיות בנוגע לעתיד העסקי ולתנאים בשוק העבודה התבהרו מעט, אך באופן כללי, הצרכנים נותרו מודאגים לגבי העתיד"

31.08.2010, 17:20 | סוכנויות הידיעות

מדד הביטחון בקרב הצרכנים בארצות הברית עלה באוגוסט לרמה של 53.5 נקודות, על רקע השיפור בתחזית לטווח הקצר, אולם באופן כללי, הצרכנים נותרו "מודאגים", כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המחקר הפרטית הקונפרנס בורד. השיפור מגיע לאחר חודשיים של ירידות. תחזיות האנליסטים עמדו על רמה של 50 נקודות, לאחר שביולי עמד המדד על רמה של 51 נקודות.

"חששות בנוגע לתעסוקה ממשיכות להשפיע על תגובות הצרכנים", הסביר לין פרנקו, שעומד בראש המכון למחקר. "ציפיות בנוגע לעתיד העסקי ולתנאים בשוק העבודה התבהרו מעט, אך באופן כללי, הצרכנים נותרו מודאגים לגבי העתיד".

קריאה של 90 ומעלה מצביעה על כלכלה בריאה.

תגיות