אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלייה של 20% במכירות באסיה סידרה להיינץ את הרבעון צילום: בלומברג

עלייה של 20% במכירות באסיה סידרה להיינץ את הרבעון

החברה שידועה בעיקר בגלל הקטשופ רשמה עלייה של 13% ברווח הנקי ל-240 מיליון דולר ועקפה את תחזיות האנליסטים

01.09.2010, 15:38 | סוכנויות הידיעות

הרווח הנקי של היינץ ברבעון הראשון הפיסקלי זינק ב-13%, בעיקר הודות להתחזקות המכירות באסיה. יצרנית המזון הידועה בעיקר בקטשופ שלה הודיעה היום (ד') כי הרוויחה 240.4 מיליון דולר, או 75 סנט למניה, ברבעון שהסתיים בסוף יולי. מדובר בעלייה מ-212.6 מיליון דולר, או 67 סנט למניה, שהרוויחה בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות של היינץ עלו ב-1.6% ל-2.48 מיליארד דולר.

אנליסטים צפו שהרווח יעמוד על 73 סנטו למניה, עם הכנסות של 2.53 מיליארד דולר.

בפגישה השנתית אתמול היינץ סיפקה הצצה לתוצאות ואמרה כי הרווח יעלה ויכה את התחזיות. נפח המכירות ברחבי העולם עלה ב-2.5% ועליות המחירים סייעו להגדיל את המכירות ב-1.1%. באזור אסיה והפסיפיק המכירות עלו ב-19% ל-558 מיליון דולר, והנפח עלה בכמעט 7%, הודות למכירות חזקות בהודו, אינדונזיה, סין וניו זילנד.

בצפון אמריקה ההכנסות עלו ב-4.8% ל-762 מיליון דולר, והנפח עלה ב-5.3% כיוון שהלקוחות קנו יותר קטשופ, רטבים לפסטה ומזון קפוא. במכירות באירופה ובאזורים אחרים חלה ירידה וכן ביחידת שירותי המזון של החברה בארה"ב.

החברה הביעה היום תמיכה בתחזית השנתית. "אנחנו מלאי ביטחון בנוגע לתנאים הבסיסיים של החברה, למרות האקלים הכלכלי הקשה", אמר יו"ר ומנכ"ל החברה וויליאם ר. ג'ונסון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות