אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוף טוב תמתג מחדש את הפסטרמות והנקניקים

עוף טוב תמתג מחדש את הפסטרמות והנקניקים

החברה תשקיע בשנה הבאה 6 עד 8 מיליון שקל במיתוג וכן תבטל חלק מ־12 מוצרי הפסטרמה הקיימים

02.09.2010, 10:13 | אורנה יפת

עוף טוב תשקיע בשנה הבאה 6 עד 8 מיליון שקל בתחום הפסטרמות הארוזות. ל"כלכליסט" נודע כי החברה מתכננת למתג את המוצרים מחדש, לבטל חלק מ־12 מוצרי הפסטרמה הקיימים, ולהשיק תחתם מוצרים חדשים דלי קלוריות. אריזות המוצר ישתנו, אך החברה תשמור על הצבע הירוק, המזוהה עם עוף טוב. המיתוג מחדש ייעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן וילווה בקמפיין נרחב.

עוף טוב נחשבת שחקנית חזקה בתחום השניצלים המוכנים. בתחום הפסטרמות החברה ממוקמת במקום השלישי, ולא השקיעה בקטגוריה בשנים האחרונות. בחודשים האחרונים השיקו המתחרות טירת צבי, זוגלובק ויחיעם, פסטרמה הפרוסה דק במיוחד, אך עוף טוב לא הצטרפה עם מוצר זהה. "לא ניכנס לקטגוריה של הפסטרמות הדקות כי אני לא מאמין בקטגוריה הזו", אמר מוטי גולדברג, מנכ"ל החברה. "נכון להיום זה תפס רק 8% מהשוק, ולדעתי זה מתאים יותר לתרבות האמריקאית. אני גם לא רואה את היתרון בזה לצרכן - הוא אוכל יותר בלי לשים לב".

קטגוריית הפסטרמות מגלגלת 318 מיליון שקל בשנה, לפי נתוני סטורנקסט.

תגיות