אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כמעט כל זמן הפרסום בסופרבול 2011 נמכר צילום: MCT

כמעט כל זמן הפרסום בסופרבול 2011 נמכר

פוקס תקבל כ־3 מיליון דולר על כל 30 שניות במהלך הסופרבול

12.09.2010, 10:19 | אסף רותם

רשת פוקס, שמשדרת את משחק גמר ה־NFL השנה, נכנסת לעונה הרגילה במצב המיוחד מאוד, שבו כמעט כל הספוטים לפרסומות במהלך המשחק הנצפה ביותר נמכרו. כך לפי "ספורט ביזנס ג'ורנל".

פוקס תקבל כ־3 מיליון דולר על 30 שניות במהלך הסופרבול. גם מכירות הפרסומות למשחקי העונה הרגילה עפות מהר מהרגיל השנה. כל הרשתות מדווחות ש־95% מזמני הפרסומות כבר נמכרו - 20% יותר מאשר בתקופה הזאת בשנה שעברה. הצמיחה מחדש מונהגת על ידי תעשיית הרכב המתאוששת. גם בתי ההשקעות חזרו להשקיע בפרסום בפוטבול. אבל לפי בכירים ברשתות, כמעט כל קטגוריה החליטה לשים יותר כסף על פרסום במהלך משחקי ה־NFL. גם מבחינת הפרסום הדיגיטלי במהלך המשחק יש עלייה ניכרת. באתר של ESPN ובאתר של NFL כמעט כל שטחי הפרסום נמכרו במחירי שיא.

תעשיית הרכב היא המפרסמת העיקרית העונה. CBS ו־NBC דיווחו כי חברות הטלקומוניקציה במקום השני בטבלת המפרסמים, בעוד שפוקס טוענת כי אצלה תעשיית הבידור (סרטים) במקום השני. "כדי למכור מכוניות צריך לפרסם", אומר ג'רמי קרי, מנהל מחברת Optimum Sports. "כולנו יודעים שזה עובד, ואין מקום טוב יותר לפרסם מאשר משחקי פוטבול".

רשת ESPN תמשיך לשדר את הסופרבול ברחבי העולם לאחר שחתמה על הסכם זכויות השידור עם ה-NFL.

תגיות