אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אתרי השידוכים מלמדים בנקאים למשוך לקוחות איור: ערן מנדל

אתרי השידוכים מלמדים בנקאים למשוך לקוחות

"אפשר להתאים את הטכנולוגיה שבה משתמשים באתרי ההיכרויות לצורכי הבנקאים"

13.09.2010, 15:16 | סוכנויות הידיעות

מנהלי כספים צריכים להשתמש בטכניקות של אתרי הימורים או אתרי היכרויות באינטרנט, כדי לכבוש נתח מ־10 טריליון הדולר שעשירי העולם טרם השקיעו - כך על פי חברת מחקר השוק הלונדונית סקורפיו.

בכנס של בנקאים פרטיים שנערך בתחילת החודש בציריך, אמר סבסטיאן דובי, שותף בסקורפיו, כי האסטרטגיות החדשות והקיצוניות האלה נחוצות כדי לרענן את העולם המקובע של הבנקאות הפרטית ולזכות מחדש באמונם של לקוחות מאוכזבים. "רוב התעשיות המתחרות באינטרנט מקדימות אתכם בכל הקשור להבנת הלקוחות", אמר דובי. "אם אנשים מוכנים להפקיד את הרומנטיקה בידי הטכנולוגיה, מדוע שהלקוחות לא יסכימו לעשות כך עם הכסף שלהם?".

לדבריו, אפשר להתאים את הטכנולוגיה שבה משתמשים באתרי ההיכרויות לצורכי הבנקאים. "באתרי ההיכרויות עוסקים בהתאמה בין אנשים", אמר. "אנחנו רוצים להמיר את היכולות האלה לכלים שיאפשרו לשדך בין הצרכים הפיננסיים לבין נותני הפתרונות המתאימים".

על פי סקר שערכה סקורפיו השנה, מספר הנכסים המנוהלים עלה בשנה שעברה ב־17% ל־16.5 טריליון דולר. בה בעת, תזרימי כסף חדשים נפלו ב־60% לממוצע של 900 מיליון דולר בקרב 230 חברות שהשתתפו בסקר. הסיבה העיקרית היא אכזבת הלקוחות מכך שהבנקאים מתמקדים במכירת המוצרים הפיננסיים שלהם ולא בהענקת שירות מותאם אישית ללקוח.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות