אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא רק חומוס: סברה תרכוש חברת סלסה ב-33 מיליון דולר צילום: סיון פרג'

לא רק חומוס: סברה תרכוש חברת סלסה ב-33 מיליון דולר

החברה, California Creative Foods, מייצרת סלסה וממרחים נוספים רשמה הכנסות בהיקף של 35 מיליון דולר בשנת 2009

14.09.2010, 09:16 | מישל אודי

חברת הבת של שטראוסופפסיקו בארה"ב, סברה, הודיעה היום (ג') כי תרכוש את אחת המתחרות שלה בתחום המטבלים המצוננים, California Creative Foods, תמורת 33 מיליון דולר. העסקה כוללת את פעילות הייצור, שיווק והמכירה של מטבלי החברה. החברה מתמחה בייצור סלסה וממרחים נוספים והיא בעלת שני מותגים עיקריים: Santa Barbara ו-Chachies.

בהודעת שטראוס נמסר כי הכנסות החברה בשנת 2009 עמדו על 35 מיליון דולר וכי מדובר בחברה גדולה בתחומה בארה"ב.

העסקה תלויה בהתאמות מסויימות ומועד הקלוזינג צפוי להיות עד סוף שנת 2010. עוד נמסר כי מחיר הרכישה ימומן באמצעות הלוואות בעלים. כמו-כן נמסר כי סברה אינה מתעתדת להשקיע סכומים מהותיים נוספים במהלך שנת 2010 בעסקי המטבלים המצוננים שרכשה.

סברה הינה יצרנית ומפיצת הסלטים והממרחים הים-תיכוניים הגדולה בארה"ב עם קצב מכירות שנתי בהיקף של 150 מיליון דולר ונתח השוק של 46%.

גדי לסין, מנכ"ל שטראוס, מסר היום כי "אני משוכנע שכניסה לתחום הסלסה המצוננת תאפשר לסברה להמשיך ולצמוח בקצבים מהירים ולרכוש מקום מרכזי בליבם של הצרכנים האמריקאים". גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס צפון אמריקה הוסיף כי "הדבר מהווה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה הכוללת שלה להוביל את קטגוריית הדיפים והסלטים המצוננים בארצות הברית. הביקוש לסלסה מצוננת צמח בלמעלה מ-10% בחמש השנים האחרונות כחלק ממגמת המזון הבריא והטרי שמאפיינת את העולם כולו ואת ארצות הברית בפרט. מוצרי הסלסה של CCF נחשבים לאהובים במיוחד וזוכים להעדפה בקרב הצרכנים, ואני משוכנע שהחיבור בין היכולות והידע של סברה ובין העסק הנרכש ייצרו תרומה משמעותית למימוש האסטרטגיה של סברה".

תגיות