אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וול מארט ופדקס משתפות פעולה בניסיון לעלות את המכירות בארה"ב צילום: בלומברג

וול מארט ופדקס משתפות פעולה בניסיון לעלות את המכירות בארה"ב

הרשת מאפשרת ללקחות בלוס אנג'לס ובוסטון להעביר רכישות שנקנו באתר של וול מארט לסניפי פדקס ללא תוספת תשלום. וולמארט: "תגובות הצרכנים עד עכשיו היו חיוביות למדי"

20.09.2010, 14:41 | סוכנויות הידיעות

רשת הקמעונאות וול מארט עורכת פיילוט שיאפשר ללקוחות לרכוש סחורה באינטרנט שתישלח אליהם בחינם באמצעות פדקס, זאת בניסיון לעלות את המכירות בערים הגדולות שבהן אין לרשת נוכחות גבוהה.

וול סטריט ג'ורנל מדווח כי הפיילוט שהחל בקיץ האחרון בלוס אנג'לס ובבוסטון, מאפשר ללקוחות להעביר רכישות שנקנו באתר של וול מארט לסניפי פדקס ללא תוספת תשלום. לוול מארט אין אף סניף בבוסטון ורק 2 בלוס אנג'לס, ואילו לפדקס יש סניפים רבים בשתי הערים. "בין אם הקונים יושבים במשרד, בבית, באוניברסיטה או שהם פשוט עוברים ליד אחד מ-26 הסניפים בלוס אנג'לס ו-18 הסניפים בבוסטון, כך הם מקבלים גישה למגוון של וול מארט ולמחירים באתר איסוף נוח מאד", מסביר ביל סימון, המנהל החדש של וול מארט בארצות הברית.

מוול מארט נמסר כי הם עדיין עובדים על איסוף המשובים משני הפיילוטים, שהחלו בלוס אנג'לס ביוני ובבוסטון באוגוסט, ונכון לעכשיו אין להם תוכניות מיידיות להרחיב את הניסוי. "תגובות הצרכנים עד עכשיו היו חיוביות למדי, וצוות הניהול שלנו מכיר בכך שיש בידינו נוסחה מנצחת", אומר הדובר רבי ג'ארווילה.

אולם מומחים בתעשייה מעריכים כי מדובר בצעד בלתי נמנע עבור הקמעונאית, שנאבקת להתרחב לתוך הערים הגדולות במדינה, על רקע התנגדות פוליטית מצד איגודי עובדים. המכירות של וול מארט בחנויות האמריקאיות הפתוחות למעלה משנה בירידה זה חמישה רבעונים רצופים, והחברה מחפשת אחר דרכים חדשות לעורר צמיחה מבית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות