אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרמיירליג: האוהדים חולקים ביניהם מנויים כדי לחסוך בהוצאות צילום: רויטרס

פרמיירליג: האוהדים חולקים ביניהם מנויים כדי לחסוך בהוצאות

סקר באנגליה: אוהדי מנצ'סטר יונייטד הפכו את חלוקת המנוי למנהג. ארסנל, ליברפול וטוטנהאם מציעות את המחירים הגבוהים ביותר עבור מנויים

26.09.2010, 15:07 | סוכנויות הידיעות

אחד מכל 12 מנויים חולק את המנוי עם אוהדים אחרים במטרה להפחית עלויות, כשמחזיקי המנויים של מנצ'סטר יונייטד הם בעלי הסבירות הגבוהה ביותר בפרמיירליג לחלוק את הכרטיסים עם אוהדים אחרים, כך על פי מדד אוהדי הכדורגל של וירג'ן מאני.

המדד המבוסס על מחקר מ- Football Fans Census מצביע על כך שאחד מכל שמונה (12%) אוהדים של מנצ'סטר חולקים העונה את המנוי, והמועדון אף אישר כי לא הגיע ליעד של מכירת 54 אלף מנויים לעונת 2010-11, ולמעשה נמכרו רק 51,800 מנויים.

המחיר של המנויים בפרמיירליג לעונה הקרובה נע בין 370-209 ליש"ט. ארסנל, ליברפול וטוטנהאם מציעות את המחירים הגבוהים ביותר עבור המנויים, לכן אין זה מפתיע שאחד מכל 11 (9%) מהאוהדים שלהן טוען שבכוונתו לחלוק העונה את המנוי.

אולם, נראה שגם הצלחה לוקחת חלק בשיקולים, כשרק 5% מהאוהדים של האלופה היוצאת צ'לסי ציינו שיחלקו את המנוי, זאת על אף שהמחיר יכול לטפס עד ל-1,210 ליש"ט.

לעומת זאת, נראה שהאוהדים של העולה החדשה בלקפול נחושים ליהנות מהעונה הראשונה שלהם בליגה הבכירה באנגליה, כשרק 2% ממחזיקי המנוי טוענים שיסכימו לחלוק אותו.

גרנט באת'ר, הדובר של וירג'ן מאני, מסביר: "המועדונים אולי הקפיאו את מחירי המנויים, אך חלק מהאוהדים מתחילים להטיל ספק בכך שיוכלו להרשות לעצמם לעודד את הקבוצה שבוע אחר שבוע. אי שביעות הרצון בקרב אוהדי מנצ'סטר יונייטד תועדה היטב בעונות האחרונות ולא מפתיע שמספר משמעותי של אוהדים בחר לחלוק את העלות של המנוי במחאה".

תגיות