אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כרמל הצטרפה להשקעה של 6.3 מיליון דולר בסטארט-אפ של דיוויד רוזנבלט צילום: יובל חן

כרמל הצטרפה להשקעה של 6.3 מיליון דולר בסטארט-אפ של דיוויד רוזנבלט

רוזנבלט, שמכר בעבר את דאבל קליק לגוגל תמורת 3.1 מיליארד דולר, מגייס הון לטובת סטארט־אפ הקופונים החדש שלו

03.10.2010, 07:06 | אסף גלעד

קרן כרמל הישראלית התברגה לרשימת המשקיעים היוקרתית שעומדת מאחורי הסטארט־אפ החדש של האיש שווה מיליארדים: דיוויד רוזנבלט שמכר את דאבל קליק לגוגל תמורת 3.1 מיליארד דולר, הרכישה הגדולה ביותר של גוגל אי־פעם. כרמל הובילה עם קרן ספארק האמריקאית סבב גיוס ראשון לסטארט־אפ החדש של רוזנבלט, Group Commerce, בהיקף כולל של 6.3 מיליון דולר. לסבב הגיוס, שהתרחש בשבועות האחרונים, הצטרפו גם קרן לרר והמשקיע הפרטי בוב פיטמן.

גרופ קומרס עוסקת בתחום הקופונים והקנייה הקבוצתית, טרנד אינטרנטי לוהט בזמן האחרון. אלא שבניגוד לטרנד, גרופ קומרס אינה מנסה להפוך לאתר קופונים מוביל, כפי שמנסים האתרים החדשים Scoop st. ,BuyWithMe

ו־SocialBuy, אלא לבנות טכנולוגיה שתאפשר לאתרים מובילים, בעיקר אתרי תוכן, בלוגים וחדשות, לשלב קופונים. בכך תהפוך גרופ קומרס למעין רשת של קופונים, בדומה לרשתות פרסום המשלבות פרסומות באתרים שונים, בהתאם לתכנים הרלבנטים.

לאחר שמכר לגוגל ב־2008 את דאבל קליק, שהתמחתה בבניית רשתות פרסום מקוון, שימש רוזנבלט כסגן נשיא בכיר בגוגל לתחום הדיספליי (פרסום שאינו מבוסס חיפוש), עד שפרש בשנה שעברה. יחד עם רוזנבלט עזב את גוגל גם טים ארמסטרונג, כיום מנכ"ל AOL.

רוזנבלט משקיע בחברות ישראליות והוא נחשב למקורב של קרן כרמל הישראלית, ואף ביקר בישראל בסוף השנה שעברה כאורח הקרן בכנס היזמים השנתי שלה.  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות