אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לאדלר חומסקי צילום: אריאל בשור

תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר לאדלר חומסקי

התקציב נוהל בשנים האחרונות על ידי ענבר מרחב שקד והיקפו עומד על כ-3 מיליון דולר לשנה

03.10.2010, 19:57 | מאיה זיסר
תקציב הפרסום של רשת מחסני תאורה, הנמצאת בבעלות נרי ואיציק חיימוב, עובר ממשרד הפרסום ענבר מרחב שקד, שניהל אותו בשלוש השנים האחרונות, למשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי. תקציב הפרסום מוערך על ידי הרשת בכ-3 מיליון דולר בשנה. הבחירה באדלר נעשתה ללא מכרז.

תקציב הפרסום של רשת מחסני תאורה עבר בשנים האחרונות כמה משרדי פרסום. לפני שעבר לענבר מרחב שקד ב-2007, נוהל התקציב במשרד הפרסום זרמון-גולדמן. לפני כן נוהל במקאן-אריקסון.

איציק חיימוב הסביר ל"כלכליסט" את המעבר: "משרד פרסום הוא כמו כל נותן שרות אחר שמצריך רענון אחת לתקופה. אחרי 3 שנים טובות של עשייה מוצלחת צריך לשנות, זה בריא לחברה ואני מאמין שגם למשרד הפרסום".

בהתייחסו לבחירה באדלר חומסקי ללא מכרז, אמר חיימוב "מדובר במשרד גדול ובסופו של דבר אני בוחר משרד על פי אנשים, לכן גם לא ערכתי מכרז".

מחסני תאורה מונה כיום 39 סניפים, ובחודשים הקרובים יפתחו שלושה סניפים חדשים בכפר סבא, בית שאן ובית שמש.

תגיות