צילום: ערן יופי כהן
תקציב טיב טעם יצא למכרז: 4 משרדים עלו לשלב הסופי
גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי מתמודדים על התקציב לשנת 2011 העומד על כ-11 מיליון שקל
05.10.2010, 15:09 | שלי פריצקר
ארבעה משרדי פרסום הגיעו לשלב הסופי במכרז לתקציב של טיב טעם. גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי. לדברי מנהל המכירות של הרשת, עמית זאב, היקף התקציב השנתי לשנת 2011 עומד על 10-11 מיליון שקל, בדומה ל-2010.
התקציב של טיב טעם בבעלותו של חגי שלום מטופל מאז 2007 באופן בלעדי על ידי משרד הפרסום GPS.
המשרד שיזכה בתקציב יטפל גם בפרסום של החברות הנוספות של טיב טעם – מזרע (100%) וחנות כלי הבית דומו (76%).
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה