אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלפא תשווק את בשמי לואי ויטון

אלפא תשווק את בשמי לואי ויטון

תשקיע מיליון שקל בהשקת המותג פוצ'י, ותשווק גם את פנדי

06.10.2010, 10:51 | אורנה יפת

יבואנית הקוסמטיקה אלפא קוסמטיקה קיבלה את הזיכיון לשיווק בישראל של מותג הבישום היוקרתי מיס פוצ'י (Pucci) מבית לואי ויטון.

ל"כלכליסט" נודע, כי במקביל קיבלה החברה את הזיכיון לשיווק הבושם פנדי (Fendi) שאף הוא שייך לחטיבת בשמי היוקרה של לואי ויטון, ויושק בישראל בראש השנה הבא. חטיבת בשמי היוקרה של ויטון מרכזת גם את בשמי ג'יבנשי, דיור, גרלן וקנזו.

בימים אלה משיקה אלפא את פוצ'י בהשקעה של כמיליון שקל ב־80 נקודות מכירה ברשתות סופר פארם, המשביר, ניו פארם ואפריל. במקביל, היא תקים לצד הרשתות הללו חנויות פופ אפ שיפעלו למשך שבוע בכמה קניונים מובילים.

רונן שמיר, מנכ"ל אלפא, אמר ל"כלכליסט" כי יעד המכירות של החברה הוא לתפוס בשלושת חודשי ההשקה הראשונים 3% משוק הקוסמטיקה הסלקטיבית, המגלגל 500 מיליון שקל בשנה.

"פוצ'י יימכר באותו מחיר של חו"ל, 490 שקל ל־50 מ"ל", אמר שמיר. "בארץ כבר אין מיסוי על בשמים, וזה הוריד את המחירים לכלל השוק. בנוסף לזאת, בשנתיים האחרונות התבטא המיתון בשחיקת מחירים בקטגוריה, בעקבות התחרות. המחירים בעולם ירדו בשיעור של 10%-15%".

איך הסתכמו מכירות הבשמים בראש השנה האחרון?

"להערכתי, היה גידול של 2%–3% במכירות לעומת השנה שעברה".

תגיות